Forumet - Tjockisen som äter Cerazette.

Tjockisen som äter Cerazette.

3720 0 25
Hej! Har nu ätit Cerazette i över ett år snart, och börjar ana att min kropp inte riktigt trivs med dem.

Har kollat på massvis med bilder på mig för ett år sen, och jag var sååå smal och fin, saknar den kroppen verkligen. Och nu ligger jag här, vågar inte äta någonting onyttigt längre. Men även fast jag tränar minst 4 gånger i veckan, så händer ingenting. Har tränat sen första dagen, och många veckor innan jag började med Cerazette med.

Är det Cerazette som är boven tror ni?

Spana också in:

elverpigen:

Vissa ppiller ger ökad aptit/vattenansamling. Har inte hittat nåt jag känner mig bekväm med än, blir knubbis efter några månader så försvinner set jättefort när jag slutar. Kolla med um


Har läst det också.. Är ju inte bara det att jag gått upp i vikt och sedan inte kan gå ner det igen, utan tappar så grymt mycket hår, har väldigt oregelbunden mens en gång i kvartalet (skitjobbigt) och sådär.. [shake]
Blivande_japan:

d kan va dyrt
kostar typ 1500 spänn, men har du tur så får du rabatt eftersom du är ung


det är gratis för mig trots att jag har en privat gynekolog

Blivande_japan:

vill dock ej ha hormonjävlar i mig


inte jag heller egentligen men det är det hormonpreparat som ger minst påverkan på kroppen, och jag klarar inte av att menstruera på dt här viset och sen är d skydd mot attb få en bebi åsså jue[crazy]
amsi:

inte jag heller egentligen men det är det hormonpreparat som ger minst påverkan på kroppen, och jag klarar inte av att menstruera på dt här viset och sen är d skydd mot attb få en bebi åsså jue


fan vad jobbigt!

det sjuka är att min mensvärk typ slutat nu, efter att jag satt in kopparspiral
fast jag är nog snarare undantag är regel och tror inte det har med själva spiralen att göra