Aviseringar
Rensa alla

Tjockisen som äter Cerazette.


Ämnesstartare

Blivande_japan:

d är ente farligt

jo, för mig som har svåra smärtor[cool]

Blivande_japan:

hormonspiral tror ja ändå är bättre än ppiller, de blir mer koncentrerat kring därnere ist för i hela kroppen enligt 1 barnmorska jag pratade med 1 gång

ska skaffa d.


   
SvaraCitera

amsi:

ska skaffa d.

[y]

d kan va dyrt
kostar typ 1500 spänn, men har du tur så får du rabatt eftersom du är ung

i stockholm tror jag jag skulle behöva betala typ 60 spänn el ngn annan larvig summa för att ja va under 25
vill dock ej ha hormonjävlar i mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

d kan va dyrt
kostar typ 1500 spänn, men har du tur så får du rabatt eftersom du är ung

det är gratis för mig trots att jag har en privat gynekolog

Blivande_japan:

vill dock ej ha hormonjävlar i mig

inte jag heller egentligen men det är det hormonpreparat som ger minst påverkan på kroppen, och jag klarar inte av att menstruera på dt här viset och sen är d skydd mot attb få en bebi åsså jue[crazy]


   
SvaraCitera

amsi:

det är gratis för mig trots att jag har en privat gynekolog

nice! fast har nog ej med om man har privat el "allmän" gynekolog, för landstinget subventionerar ju ppiller/spiraler/annat ändå


   
SvaraCitera

amsi:

inte jag heller egentligen men det är det hormonpreparat som ger minst påverkan på kroppen, och jag klarar inte av att menstruera på dt här viset och sen är d skydd mot attb få en bebi åsså jue

fan vad jobbigt!

det sjuka är att min mensvärk typ slutat nu, efter att jag satt in kopparspiral
fast jag är nog snarare undantag är regel och tror inte det har med själva spiralen att göra


   
SvaraCitera

eller får vissa månader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nice! fast har nog ej med om man har privat el "allmän" gynekolog, för landstinget subventionerar ju ppiller/spiraler/annat ändå

aa ville bara skryta


   
SvaraCitera

amsi:

aa ville bara skryta

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Forts. Tappar kg efter kg, förlorar mer vikt för varje dag som går. Kräks som jag vet inte vad också, är det något fel tror ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta titulera dig "tjockis" så blir allt bättre


   
SvaraCitera

linneqqc:

Tappar kg efter kg, förlorar mer vikt för varje dag som går. Kräks som jag vet inte vad också, är det något fel tror ni?

gå till doktorn


   
SvaraCitera