Aviseringar
Rensa alla

Tjockt till tunnt hår


Kelink
Ämnesstartare

absentthinking:

Oj då. Nej, det tror jag knappast. När man betalar för en klippning får man ju håret som man vill ha det.

Mamma har Aödrig låtit mig typ haha, säger att de e slöseri. Men okej, ungefär hur mycke då?:)


   
SvaraCitera
Kelink
Ämnesstartare

lisa20088:

Spelar nog ingen roll vilka längder man klipper det i det syns ju inte direkt jag klippte bara lite 🙂 Den billigaste jag hittade kostade 49 kr på fyndiq.se sök på urtunningssax 🙂

Tack:)) nåt speciellt man ska tönka på förresten när man klipper?


   
SvaraCitera

Kontakta en murare, be han kasta kalkbruk i håret på dig så skall du nog allt se att du har tunnare hår sen


   
SvaraCitera
Kudhos

Kelink:

Tack:)) nåt speciellt man ska tönka på förresten när man klipper?

Du vill ha en dubbel urtunningssax och klippa det jämt. 


   
SvaraCitera
Kelink
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Kontakta en murare, be han kasta kalkbruk i håret på dig så skall du nog allt se att du har tunnare hår sen

Tycker att murare verkar vara lite för hårdhänta... Är rädd. Men tack för det vettiga svaret!!:--)


   
SvaraCitera
Exner

Kelink:
Har ganska så långt och tjockt hår, lite för tjockt för mig, och skulle jääätte gärna vilja ha tunnare! hur ska jag göra? ge tips, och vill helst inte till frisören, men om det är enda lösningen så får det väl bli

Gå till en riktigt duktig frisör som kan tunna ur det med kniv. Då får du bästa resultatet.


   
SvaraCitera

Kelink:

Tack:)) nåt speciellt man ska tönka på förresten när man klipper?

Jag är ju inte direkt professionell men jag tror inte det? Du kan ju kolla på youtube eller läsa lite om det, men jag klippte bara 🙂


   
SvaraCitera