Aviseringar
Rensa alla

tjohej


Ämnesstartare

VAAAAAAR TOG HAAANNNNN VÄÄÄÄGGGGEEEEEENNNN

är han omreggad?? va va va va


   
Citera
Ämnesstartare

Halli hallå, vad pratar du om Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hänger inte med


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var den sista han sa nåt om.

Känner mig hedrad.


   
SvaraCitera
mynona

Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade. 

... 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade. 

pro :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badum-tsch!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade. 

Fiffigt! Vi borde dock fixa så att det står på profilen om någon är avreggad/bannad ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem var den där patrik 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Fiffigt! Vi borde dock fixa så att det står på profilen om någon är avreggad/bannad ...

Hade varit naaajs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MANIAC:
vem var den där patrik 

he he he fortfarande kul


   
SvaraCitera
mynona

André Vifot Haas: Fiffigt! Vi borde dock fixa så att det står på profilen om någon är avreggad/bannad ...

Ja det borde ni nog! Tog ett tag innan jag förstod att det var så, och varenda gång jag ser att någon saknar avatar undrar jag över om de är borta och känner mig tvungen att hovra


   
SvaraCitera

Ibland så kanske man tröttnar att vara inne här och kommer tillbaka sedan. T.ex. jag började här ööh 2011 eller något så var jag väldigt inaktiv sen har jag blivit mer och mer aktiv, sen kommer jag vara inaktiv ett tag och komma tillbaka Glad


   
SvaraCitera