Aviseringar
Rensa alla

Tjuvlyssnat a la UM


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Här kan ni skriva roliga konversationer och dylikt som ni hör random personer ha. Har tänkt göra en sådan här tråd jättelänge då jag hört konstiga grejer men inte tagit i tag i det, men nu så! Såklart kommer jag inte på någon nu. Men nyss när jag var ute så gick en tjej förbi och sjöng opera för sig själv. Kan kanske inte kalla det tjuvlyssnat dock, pga omöjligt att inte höra. 


   
Citera
Bakric

En av killarna i bandet jag spelar i hade hört sångarens nyinskaffade flickvän säga "älskling, kan inte du sova utan byxor inatt?".
Dog inombords ett par gånger om Galen


   
SvaraCitera
höna

Hörde en som ville köpa lightöl pga han ville inte få i sig så mkt kalorier....


   
SvaraCitera
Draug

måste man ha tjuvlyssnat för att få skriva?Galen


   
SvaraCitera
penja

min systers pojkvän hade köpt fisk och min syster utbrister "men den har ju vingarna kvar!"..


   
SvaraCitera

Har aldrig.. Galen


   
SvaraCitera

Det var en brud i artonårsåldern på gymmet en gång som pratade i telefon och sa "asså det är ju precis lika logiskt som att en blond tjej skulle gå till gymmet utan att ragga. Det händer inte"

Sure thing miss yogapants med det tighta uppvikta lila linnet och push-upbehån.


   
SvaraCitera

Random1: Titanic är en så himla fin film. så jävla bra.

Random2: Ja... men den sjönk lite mot slutet.


   
SvaraCitera

Någon jävel på spårvagnen flippade ur lite innan. Skvätte öl omkring sig osv. Hade en uniform från Göteborgs Spårvägar på sig och han skrek en massa om Göteborgs Spårvägar också så jag antar att han jobbade där. Hans kompis filmade. Hoppas hans chef får se. 


   
SvaraCitera

Råkade tjuvlyssna på det här tråkiga skämtet som just ägde rum i mitt hem. Jag har trälimmat undersidan av en vattenkanna för att den ska sluta läcka:

- Vågar jag vattna med den här vattenkannan? Limmet har kanske inte torkat tillräckligt än...
- Äh, det är ju TRÄlim. Plantorna ska ju också få sniffa!!!
- ... ååååååååååH!!! ArgMycket glad


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Random1: Titanic är en så himla fin film. så jävla bra.

Random2: Ja... men den sjönk lite mot slutet.

hahahahaha, dog fan av skratt, min far kom in å frågade om jag grät. hahaha


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Hörde precis en tjej som pratade i telefon som fått fyra böter tydligen. Fnissade >:-)


   
SvaraCitera

min kompis om läkaren som sjöng för malta: ååå han ser lite ut som han som ser lite ut som heath ledger


   
SvaraCitera

Pojke, 4 år: Pappa, jag vill inte dööööö *gråter*
Pojkens pappa: Men lilla gubben, alla dör någon gång men det är jättelångt kvar tills dess!
Pojke, 4 år: Men jag vill aldrig komma till himleeen
Pojkens pappa: Varför inte då?
Pojke, 4 år: För det finns inget godis däääääääär *gråter ännu mer*


   
SvaraCitera

Bästa jag hört är det här.

Mamma: Kom nu, vi måste gå hem.
Pojke: Men jag vill ha en till. (han har en halväten glass i handen)
Mamma: Men... Nej, det får du inte.
Pojke: Okej, då kladdar jag ned mig.


   
SvaraCitera