Aviseringar
Rensa alla

Tjuvlyssnat a la UM


Lounge

höna:
Hörde en som ville köpa lightöl pga han ville inte få i sig så mkt kalorier....

vadå vare jag lr


   
SvaraCitera

Hörde en bekant på telefon " Men mamma din jävla noob!!!!!" skrattade hysteriskt inombords.


   
SvaraCitera

"det softaste som finns är fan när man spänt på en tjej och hon dragit på morgonen efter så man kan sätta sig och lira starcraft så fort man vaknar!"
- 15 årig kille med keps till sina kompisar på bussen


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti:
"det softaste som finns är fan när man spänt på en tjej och hon dragit på morgonen efter så man kan sätta sig och lira starcraft så fort man vaknar!"
- 15 årig kille med keps till sina kompisar på bussen

Och han har aldrig legat. hans replik är fantastiskt på många sätt.

Sexet är väl inget, det bästa är när hon drar och man får spela lite datorspel. Hjärta


   
SvaraCitera

tevepro:

Och han har aldrig legat. hans replik är fantastiskt på många sätt.

Sexet är väl inget, det bästa är när hon drar och man får spela lite datorspel. Hjärta

blir glad över dagens ungdom, de vet verkligen hur man prioriterar rätt <3


   
SvaraCitera

Chi Huang Ti: "det softaste som finns är fan när man spänt på en tjej och hon dragit på morgonen efter så man kan sätta sig och lira starcraft så fort man vaknar!"
- 15 årig kille med keps till sina kompisar på bussen

wanksta.jpg


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

vadå vare jag lr

Hahhahah ne tror inte d


   
SvaraCitera

"Har alla andra planeter i vårt solsystem också solar? Typ mars, har mars någon sol?"
- Sagt av en av de populäraste människorna i min klass.
Fast det är standard, hen brukar även komma med kommentarer som "Finns det några manliga kor?", "Ekonomi, är det samma sak som hur mycket godis jag äter per månad?" och "Kommer bomull från får?"
Det är faktiskt hemskt irriterande när hen utbrister sådana frågor med uppenbara svar rätt ut i klass, och sedan sitter och skriker på alla andra att de ska hålla käft. Får ibland viljan att slå till hen då, och det enda jag kan göra är att dö lite, eh.


   
SvaraCitera

Nea: "Finns det några manliga kor?",

<3

Är hen seriös med sina frågor?


   
SvaraCitera

Ja, det är det som är det hemska. Hundra procent seriös, har frågat sådant i fyra års tid.

isola:

<3

Är hen seriös med sina frågor?


   
SvaraCitera

LillaBob:
Hörde en bekant på telefon " Men mamma din jävla noob!!!!!" skrattade hysteriskt inombords.

haha.


   
SvaraCitera

Nea:
Ja, det är det som är det hemska. Hundra procent seriös, har frågat sådant i fyra års tid.

Antingen är hen seriös eller så söker den uppmärksamhet på det sättet. Kan vara blandning av båda, men tror mest på uppmärksamheten.
Sen hade jag iof en fd klasskompis som kom med dem mest korkade frågorna när jag gick på högstadiet. Det bästa/värsta var när läraren precis förklarat något hur simpelt som helst och den ställer en fråga så att läraren får förklara samma sak igen...


   
SvaraCitera

Så kan det också vara, fast hen verka hemskt uppriktig.
Åh, sånt är jobbigt, också.

Xisco:

Antingen är hen seriös eller så söker den uppmärksamhet på det sättet. Kan vara blandning av båda, men tror mest på uppmärksamheten.
Sen hade jag iof en fd klasskompis som kom med dem mest korkade frågorna när jag gick på högstadiet. Det bästa/värsta var när läraren precis förklarat något hur simpelt som helst och den ställer en fråga så att läraren får förklara samma sak igen...


   
SvaraCitera

"asså jag är så fucking trött på alla som tror att big ben skapade världen. hallå, hur fan ska en KLOCKA från england skapa hela världen, big ben då asså? seriöst...världen asså"
- 14 årig tjej till sina kamrater på väg till skolan, tror jag, för något i huvudet hade den tjejen inte.


   
SvaraCitera

När jag var tio satt jag mitt emot en pundare på tunnelbanan som skrek typ tusen gånger att "Gittan knullar alltid min mamma!"

Sen började han böla, sorgliga människa.


   
SvaraCitera