Aviseringar
Rensa alla

Tjuvtittat/tjuvlyssnat/tjuvläst - UM


time
 time
Ämnesstartare

Har du någonsin läst ett inlägg på vårt kära forum och tänkt "...vänta nu. Vad sa han egentligen? BWAHAHA" för att sedan använda den roliga delen av inlägget som din signatur eller liknande? Hörde du en mystisk diskussion på en UM-träff och vill dela med dig av vansinnet?

Känner du dig utanför när du inte förstår interna skämt baserade på grodor någon släppt ur sig? No moar! Här hittar du allt!

I denna tråd samlar vi roliga citat och tekniska frack-ups på sidan, för allas underhållning. Gamla såväl som nya bidrag är högst välkomna.


   
Citera

   
SvaraCitera

stereo total:

Tycker att detta är askul

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Gillar Isolas signatur:

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne." /Vhfaj


   
SvaraCitera

"Lösning: Sluta ligg med bengt." (c) Buddah, när desperat tjej ringer m3lis o anklagar henne för att ligga med desperat tjejs man bengt.

"han sa glåpord åt höger o vänster, eller ja, mest åt höger" något sådant sa stringburka i någon diskussion. fnissade


   
SvaraCitera

Tror Jonnybravo91 skrev någonting om att UM var som en skola utan lektionersom någon/några citerade.


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

som någon/några citerade.

Samt har i sin signatur[ops]

Och tbh är denna oslagbar:

Nintendo:

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne." /Vhfaj


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

stereo total:

Tycker att detta är askul

Ljuvligt. Strålande. Fantastiskt.


   
SvaraCitera

stereo total:

Tycker att detta är askul

[love]

+


   
SvaraCitera

signatur!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

neej jag har inte kvar min signatur. Men det va samma som isolas


   
SvaraCitera

saker jag brukar tycka är roligt tycker inte andra 😛


   
SvaraCitera

Gillar den där om internets framtid också [crazy]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

isola:

den där

vilken?


   
SvaraCitera

Nintendo:

"Det är inte ens säkert att klittan blir stimulerad alls under sexeftersomdet är en "separat del" där inne." /Vhfaj

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]

Jag saknar honom nästan [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Screw it, hela den här åker in i potten.


   
SvaraCitera