Aviseringar
Rensa alla

tkr detta e kul


Lounge
Ämnesstartare

när man sitter o lyssnar på abba på spottan o sen är nästa låt bring me the horizon.. 😛


   
Citera
Ämnesetiketter

Lounge:

när man sitter o lyssnar på abba på spottan o sen är nästa låt bring me the horizon.. 😛

Visste du att Sångaren i Bring Me The Horizon misshandlade och kissade på ett kvinnligt fan som inte ville ligga med honom? True story. Kolla wiki [cool].

Tvärt om är det jobbigt när man lysnar på August Burns Red och så kommer jävla bög-Kåmark och pratar [mad].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Visste du att Sångaren i Bring Me The Horizon misshandlade och kissade på ett kvinnligt fan som inte ville ligga med honom? True story. Kolla wiki [cool].

vilken man! han ska jag söka upp

Nonoton:

Tvärt om är det jobbigt när man lysnar på August Burns Red och så kommer jävla bög-Kåmark och pratar [mad].

va :-


   
SvaraCitera

Lounge:

va :-

Det = Reklamen dödar stämningen BIG TIME [mad].

Lounge:

vilken man! han ska jag söka upp

Tänk på det nästa gång du är osäker på en kille. Att det finns ju alltid värre killar...


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Det = Reklamen dödar stämningen BIG TIME [mad].

hahahahhahahhaa jaha kör du fortfraande spotidy fri??

Nonoton:

Tänk på det nästa gång du är osäker på en kille. Att det finns ju alltid värre killar...

vadå han kanske ba pissa på sig :I


   
SvaraCitera

Lounge:

hahahahhahahhaa jaha kör du fortfraande spotidy fri??

JA [mad]. Har bara haft spotify i typ 2 veckor pga har haft egen muzik. Från början tyckte jag alla var löjliga som klagade på reklamen, nu blir jag arg så fort jag hör den [mad].

Lounge:

vadå han kanske ba pissa på sig :I

Han slog henne så hon blödde i ansiktet, och sen ställde sig och kissade på henne. Min förebild [love]. Men det låter som att du förlåter ganska lätt [wink][wink].


   
SvaraCitera

tycker det är kul när man lyssnar på opeth och så är nästa låt opeth 😛


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Från början tyckte jag alla var löjliga som klagade på reklamen, nu blir jag arg så fort jag hör den [mad].

lr hur

iaf om d är långa

men asså e ju bara tio timmar musik snart kan du njuta av tystnad1 😛

Nonoton:

Han slog henne så hon blödde i ansiktet, och sen ställde sig och kissade på henne. Min förebild [love]. Men det låter som att du förlåter ganska lätt [wink][wink].

hahahahahhahahaha

men gud

han se rju ut som en liten pojkemo

men aaa eeee ook asså blod e ju natural o kiss mest vatten[wink]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

tycker det är kul när man lyssnar på opeth och så är nästa låt opeth 😛

vet inte va jag ska svara.. glodde ba på din bild [wink][wink] gölle


   
SvaraCitera

Lounge:

men asså e ju bara tio timmar musik snart kan du njuta av tystnad1 😛

Jag fick 20, men har inte många kvar. Vet inte vad jag ska ta mig till. Spotify är för musik som en kock och gående kylskåp skulle vara för mitt matätande.


   
SvaraCitera

Nonoton:

Visste du att Sångaren i Bring Me The Horizon misshandlade och kissade på ett kvinnligt fan

Skulle lätt vilja bli kissad på av Oli.


   
SvaraCitera

Lounge:

glodde ba på din bild [wink][wink] gölle

det kommer inte bli någon långlivad avatar så passa på å kolla när du har chansen [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

det kommer inte bli någon långlivad avatar så passa på å kolla när du har chansen [crazy][crazy][crazy]

ska spara den som runkmaterial[badgrin]

skojja


   
SvaraCitera

Lounge:

ska spara den som runkmaterial[badgrin]

skojja

anmäld

edit: varnad* (kom på att jag är mod)

skjoja sko ja


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Schism:

(kom på att jag är mod)

[love][love][love][love]


   
SvaraCitera