Aviseringar
Rensa alla

Toa efter sex?


Ämnesstartare

Kan någon kille förklara för mig varför ni alltid går in på toaletten direkt efter sex? Vi tjejer vill ju oftast ligga kvar och mysa en stund efter sex men då måste ni tydligen va på toaletten? Är vi så äckliga så att ni måste tvätta av er direkt? 5/6 jag har legat med har gjort det så dehär kan ju inte bara hänt mig.


   
Citera
Ämnesetiketter

Man blir nödig.


   
SvaraCitera

EnskedeBruden:
Kan någon kille förklara för mig varför ni alltid går in på toaletten direkt efter sex? Vi tjejer vill ju oftast ligga kvar och mysa en stund efter sex men då måste ni tydligen va på toaletten? Är vi så äckliga så att ni måste tvätta av er direkt? 5/6 jag har legat med har gjort det så dehär kan ju inte bara hänt mig.

Är väl äckligt att ha sperma på sig själv antar  jag.


   
SvaraCitera

va
Uhm jag har nog aldrig gått på toa efter sex, förutom en gång när jag började blöda näsblod lol.


   
SvaraCitera

Kan ej svara för varför killar gör men tjejer behöver ju ofta kissa efter sex, och borde göra pga uvirisken.


   
SvaraCitera

Man är ju färdig Skeptisk


   
SvaraCitera

Man vill tvätta av sig kroppsväskor och all kletig sperma. Inget kul att ha på sig, känns ofräcsht.


   
SvaraCitera

brukar inte kunna kissa direkt efter utlösning, hur nödig jag än är. pga sädesledare lr ngt sånt som måste få tid på sig att anpassa sig till urinröret....... hmm läste om fenomenet någon gång, har glömt. 


   
SvaraCitera

S3ON:
brukar inte kunna kissa direkt efter utlösning, hur nödig jag än är. pga sädesledare lr ngt sånt som måste få tid på sig att anpassa sig till urinröret....... hmm läste om fenomenet någon gång, har glömt. 

Verkar inte stämma


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Verkar inte stämma

är ej så för alla heller  


   
SvaraCitera

EnskedeBruden: Vi tjejer vill ju oftast ligga kvar och mysa en stund efter sex men då måste ni tydligen va på toaletten?

jaha vill vi? för jag vill fan kissa först.


   
SvaraCitera

min empiri säger mig att tjejer alltid vill kissa direkt efter sex pga alla tjejer som varit inblandade i mina samlag, dvs jag, vill alltid kissa efteråt.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
min empiri säger mig att tjejer alltid vill kissa direkt efter sex pga alla tjejer som varit inblandade i mina samlag, dvs jag, vill alltid kissa efteråt.

Hjärta


   
SvaraCitera

Man kissar inte herregud. Man försöker väl få av sig all fittsaft etc!


   
SvaraCitera

Det har ett väldigt kort bäst föredatum om man säger så.


   
SvaraCitera