Aviseringar
Rensa alla

Toadörren på skolan


Grabb
Ämnesstartare

Hej jag 12 år och går i sexan. Förra veckan så skulle jag gå på toa men då så var en lärare där och precis skulle dra upp trosorna och då så såg jag hennes fitta. Hon sa bara men och stängde dörren och låste och då så sprang jag bara ut till mina kompisar för vi hade rast då. Dagen efter så mötte jag henne i korridoren och då så sa hon att hon ville prata med mig.  Hon frågade om jag sett hennes fitta och då sa jag ja. Då kollade hon på mig och sa:
-Gå på toa klockan 12:00 
Vi hade lunch och rast mellan 11:30 till 12:30 och då gick jag dit. Det var knäpptyst i korridoren för att alla andra klasserna hade lektion. Då var hon där på toa. Jag gick in och låste.  Hon sa att om någon set hennes fitta så måste hon ha sex med den personen annars är det otur eller något sånt. Hon frågade om jag ville ha sex.  Jag svarade ja. Då tog hon av sig byxorna och trosorna och sen så mina byxor och kalsonger. Hon är väldigt snygg så jag hade ibland fantiserat att jag hade sex med henne men nu var det verkligt. Hon gav mig en kondom sen så satt hon sig på toan och jag satt mig i hennes famn. Vi kanske hade sex i 5 min. Jag gick ut och efter några minuter så gick hon ut.  Min fråga är nu måste man egentligen vara 15 för att ha sex?  Hände det något olagligt? Hoppas att ni svarar inom kort. 


   
Citera

Du måste inte dela med dig av dina sexfantasier ://


   
SvaraCitera

Svarar inom kort.


   
SvaraCitera

Olämpligt att göra detta, läraren ifråga borde vetat bättre. Inget smidigt drag utav henne. För allas bästa så bör du undvika henne, samt att du även bör berätta detta för någon hygglig (vuxen) person.


   
SvaraCitera

Hahhahahahahahahah nigga pls.


   
SvaraCitera

Att du är 12 år är det enda trovärdiga i den där historien


   
SvaraCitera
torg1

HAHAHAHAHAHAHAHH


   
SvaraCitera

Mm sure att detta hände...


   
SvaraCitera

4 av 5 kondomer


   
SvaraCitera

"Å hon ba': har du sett min fitta måste jag olagligt ha samlag med dig på en skoltoa, who cares om du är 40 år yngre, din kuk är säkert bra. YOLO.
Å sen ba', hon ba', ja' ba', vi ba'"


   
SvaraCitera

Har du ens möjlighet att kunna befrukta??? Eller ville hon bara inte smitta dig med klamydia? Tardig


   
SvaraCitera

Troll eller ej,  om båda är med på att ha samlag så kommer det inte bli några konsekvenser.


   
SvaraCitera