Aviseringar
Rensa alla

Toalettpapper finns bara i vitt - RASISM!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Det är bra, kampen förs även utomlands, i det här fallet i USA. Vi måste krossa de vita CIS-männen som tror att de är något, men framför allt de rasistiska strukturerna såsom toalettpapper och chokladbollar på småstadsfik.

Aftonbladet och Nyheter24 kommer inom kort att släppa en granskning där de kommit fram till att Jimmie Åkesson trots sin uttalade nolltolerans emot rasism torkat sig i sin stjärt med uteslutande vitt papper under sin politiska karriär. Kommer Åkesson att uteslutas och Soraya Post kvoteras in som ny partiledare? Återstår att se...


   
Citera
Ämnesstartare

Sprid inte reklam tack Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att inte Mr Sabuni har nappat på detta än. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen borde ju vitt papper utgöra ett fundament för ett dolt och strukturellt förtryck av vita i så gott som alla länder inklusive vita nationer. 

Den naturliga utgången av en toalettsejour är ju att det vita pappret dränks av mörka kroppsliga restprodukter vilket blottar föreställningar av vithet som recessiv och okej att befläcka. Den är även ett förebrående vi i vår vardag kan vittna med vad vi kan vänta oss från kopulation mellan vita och bruna. Till underlag har jag otaliga toatlettbesök och berättelser från andra med samma tidsenliga bruk som jag.

Jag hoppas att jag även får med mig Nachac på detta då problemet som sagt är strukturellt och att allt går och ska bekämpas så fort det är strukturellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ordet vit har inte använts för att förslava och avhumanisera vita, vilket ordet ''neger'' var för.  ni är gulligt okunniga och ignoranta. kram


   
SvaraCitera
Kudhos

toalettpapper är inte en homogen grupp!!!!!111


   
SvaraCitera
grisen

Toalettpapper finns även i grå, rosa & grönt. (Av vad jag sett)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns dessa rullar med tusen-sedlar på Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken: Aftonbladet och Nyheter24

Är inte detta snarare något för Avpixlat? Om de räknar något som rasism så är det väl detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så ska trollen välla in..

Kunde vi inte fått ha en fin och god antirasistisk tråd utan att SD:are och dyl pack ska komma och säga sitt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HÅLLER HELT MED!! SVARTA BORDE JU TA HAND OM BAJS DRF SKA PAPPRET VARA SVART


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Är inte detta snarare något för Avpixlat? Om de räknar något som rasism så är det väl detta.

Avpixlat är inte intresserade av när vita begår hemska rasistiska dåd, som i det här fallet, när man medvetet i många decennier använt sig av vitt toalettpapper för att nedvärdera mörkhyade och visa ett subtilt stöd för KKK-rörelsen.

Vad kommer härnäst? Skall tvålföretag börja rikta in sig på vaniljdoftande tvål och överge lakritstvålen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken: Avpixlat är inte intresserade av när vita begår hemska rasistiska dåd, som i det här fallet, när man medvetet i många decennier använt sig av vitt toalettpapper för att nedvärdera mörkhyade och visa ett subtilt stöd för KKK-rörelsen.

Om man torkar sig i röven med något som är vitt så förnedras ju det vita = rasism mot vita. Man kan även använda toapapper till att snyta sig eller torka upp någon gegga från golvet.

Alltså låter det som något för Avpixlat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Om man torkar sig i röven med något som är vitt så förnedras ju det vita = rasism mot vita. Man kan även använda toapapper till att snyta sig eller torka upp någon gegga från golvet.

Nej du har missförstått. Toalettpappret är vitt eftersom dessa rasister inte vill ha någon annan "äcklig hudfärg" att röra deras stjärtar. Det om något är rasism.

Det är dags att vi slutar dalta, det är dags att vi hyr in Anton Abele och hans jättehaka. Vi kan använda Anton Abeles jättehaka som en jättelik whiteboard där vi skriver ner slagord i vår kamp mot toalettpapperindustrin och dess förtryck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opps


   
SvaraCitera