Aviseringar
Rensa alla

Tobak till vattenpipa...


Ämnesstartare

Hallojjj
Någon som har koll på en internetsida eller butik i Stockholm som säljer färdigblandad tobak till vattenpipa? Således inte sådan man blandar smak och tobak utan som Alfakher. Vad jag kan se på Alfakhers hemsida så beställs de endast till Malmö, men någon kanske känner till något annat märke eller så som säljs på lite fler ställen?

Image

poss haj


   
Citera

b att röka vattenpipa, mkt coolare med vanlig pipa. och mustach.


   
SvaraCitera

Finns i valfri turkaffär, och typ större tobaksbutiker. Här i Götet finns det minst ett tiotal ställen, så lär knappast vara svårt att hitta. Gå runt lite i områden med mycket turkaffärer och kolla om de har vattenpipor i fönstret - då säljer de nog tobak.


   
SvaraCitera

Men vad du än gör köp INTE two apples, den är ultramegavidrigt äcklig och alla som säger att den är god ljuger inte bara, de är ute efter att du ska brinna och dö. Slå dem på käften, det förtjänar de.


   
SvaraCitera

www.vattenpipan.com

men varför inte bara gå till en turrekiosk?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Men vad du än gör köp INTE two apples, den är ultramegavidrigt äcklig och alla som säger att den är god ljuger inte bara, de är ute efter att du ska brinna och dö. Slå dem på käften, det förtjänar de.

I like it så shut uuuuuup

hannnah:

www.vattenpipan.com

Öh. Under vilken rubrik finns sådan tobak jag söker? ...........................................

hannnah:

men varför inte bara gå till en turrekiosk?[crazy]

För att det inte finns där jag bor.

KingGurka:

är knappast vara svårt att hitta. Gå runt lite i områden med mycket turkaffärer och kolla om de har vattenpipor i fönstret - då säljer de nog tobak.

Allt som finns på detta, jävla, ställe är sån man blandar. Skitjoooooobbigt


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

någon kanske känner till något annat märke eller så som säljs på lite fler ställen?

har såna hemma. vasrt borru


   
SvaraCitera

reklam


   
SvaraCitera

gullups123:

reklam

Det är inte okej att göra reklam för sig på forumet.


   
SvaraCitera

Jag har sett sån färdigblandad på tobak till vattenpipa på vattenpipakungen.. men tänk på att man måste va 18 för att få köpa sånt.


   
SvaraCitera

stefan801:

men tänk på att man måste va 18 för att få köpa sånt.

min syrra köpte en och hon är 14


   
SvaraCitera

Det finns en liten kiosk i Slussen där de säljer färdigblandad tobak i en massa olika smaker, samt en i Skärholmen. På Candy Company i Midsommarkransen kan det hända att det finns också.


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

stefan801: men tänk på att man måste va 18 för att få köpa sånt.

min syrra köpte en och hon är 14

Aha, vartdå? 🙂 Har du provat att röka? 🙂


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

min syrra köpte en och hon är 14

Finns ingen åldersgräns på pipa, men köpa tobak ska du vara 18 för. Sen finns det säkert mängder med folk som smugglar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefan801:

men tänk på att man måste va 18 för att få köpa sånt.

[zzz]


   
SvaraCitera