Aviseringar
Rensa alla

Töja bröstvårtan?


aennila:

Som jag skrev så gillar jag att testa mina gränser, så just därför vill jag göra det, plus att det är snyggt med en tjockare ring/stav i börstvårtan istället för en 1,6.
Det är faktiskt vanligare än vad ni verkar tro! :O

Testa dina gränser och gör det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Alltså när man töjer t.ex. örat är det liksom bara hud. Men bröstvårtan är till för att amma med liksom?

Jag har töjt öronen så det vet jag hur det känns.
Det är just den saken så gör att jag funderar på att avstå, men jag är beroende av att göra saker med min kropp. Så måste ju underhålla mig på någotvis.
Jag får fråga någon piercare då! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissel:

mår illa

mes! 😀


   
SvaraCitera

aennila:

men jag är beroende av att göra saker med min kropp. Så måste ju underhålla mig på någotvis.

Förstår hur du menar. Jag har gjort läppen för 2 veckor och vill göra något igen, nu, det är sjukt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

nu,

Ja, det är helt galet!
Jag började töja öronen när jag gick i sexan, och kan inte sluta.
Så nu har jag runt 40-50 mm och ett tjugotal piercingar och endel tatueringar 😀


   
SvaraCitera

aennila:

Ja, det är helt galet!
Jag började töja öronen när jag gick i sexan, och kan inte sluta.
Så nu har jag runt 40-50 mm och ett tjugotal piercingar och endel tatueringar 😀

[bigsmile]

Har också tagit hål i örat, i bråsket du vet, där uppe. Nu vill jag göra Tragus, ögonbrynet och tungan och näsan också, men jag måste vänta tills jag är 15 [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

men jag måste vänta tills jag är 15 [sad]

Åh! Att vänta tills åldern är inne är hemskt!
Jag gjorde börstvårtan när jag var femton, för jag fick inte pierca mig och då gjorde jag sånt som inte syndes ;D


   
SvaraCitera

aennila:

Åh! Att vänta tills åldern är inne är hemskt!
Jag gjorde börstvårtan när jag var femton, för jag fick inte pierca mig och då gjorde jag sånt som inte syndes ;D

[smile]

Det ända är, jag FÅR pierca ögonbrynet/näsan för mamma, det är bara äldersgränserna [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

äldersgränserna

Fyfan! var irriterade!
Men det finns ju studion som har lägre åldersgränser gå in på alla du hittar och fråga dem 😀


   
SvaraCitera

aennila:

Fyfan! var irriterade!
Men det finns ju studion som har lägre åldersgränser gå in på alla du hittar och fråga dem 😀

Men det ända är, om man träffar en nerv i ögonbrynet/näsan kan hela ansiktet förlamas. Och då vill jag (mest min mamma) att det ska vara en seriös studio. För antagligen de som inte följer lagen är inte så seriösa... :'/


   
SvaraCitera

Jag tycker annars bröst är jävligt snygga utan att man gör stora hål i dom. Jävligt äckligt till och med.

Ärligt, om jag hade hookat med en brud och jag såg att hon hade töjda bröstvårtor.. Jag vet inte riktigt hur jag skulle reagerat. Hade nog inte varit så sugen mer.


   
SvaraCitera

Dumt


   
SvaraCitera

va fan ska man töja bröstvårtan för?


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tycker det låter som en utmärkt idé, men dina eventuella barn kommer förmodligen drunkna av bröstmjölksflödet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp såna där nipple covers istället haha!

http://www.sassystar.se/sexigaunderklader/obsessive---gangster-nipple-covers/id/...

eller de där är gjorda av godis can't believe!!

http://www.sassystar.se/sexigaunderklader/candy-nipple-tofsar/id/233/


   
SvaraCitera