Aviseringar
Rensa alla

Töjning 1,6 mm


Ämnesstartare

vart får man tag på töjningar som är 1,6 mm ?
Har bara hittat sidor med 3 mm.


   
Citera
Ämnesetiketter

typ... överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

everywhere


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är 1,6mm ens en töjning? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska du börja med 1,6 mm kan du ta en ring som är 1,6 mm tjock, fungerar lika bra. Dock så om jag var du skulle jag börja töja på 2 elr 3 mm, 1,6 är typ "för enkelt"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

ska du börja med 1,6 mm kan du ta en ring som är 1,6 mm tjock, fungerar lika bra. Dock så om jag var du skulle jag börja töja på 2 elr 3 mm, 1,6 är typ "för enkelt"...

känns för brutalt att börja med 3 mm.
Kom för övrigt in på en sida där det stod att man skulle börja med 1,6. Men det finns ringar eller något slags örhänge som är 1,6 mm tjock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DANGERMOUSEi:

typ... överallt.

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

everywhere

nej


   
SvaraCitera

skidröw:

Men det finns ringar eller något slags örhänge som är 1,6 mm tjock?

Typ alla piercingar börjar ju på 1,6? Bara uppsök en piercare och säg att du vill ha ett smycke att börja töja med, be om lite hjälp ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

känns för brutalt att börja med 3 mm.
Kom för övrigt in på en sida där det stod att man skulle börja med 1,6. Men det finns ringar eller något slags örhänge som är 1,6 mm tjock?

ja det finns ringar och andra smycken som är 1,6 mm tjocka. Jag själv började också med 1,6 mm när jag började töja och hade då ringar.
Finns att köpa överallt typ, lättast att hitta det är väl hos en piercare, där kan du då även få hjälp me att töja och råd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera