Aviseringar
Rensa alla

tönti' bokpoll


Ämnesstartare

                   


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Schism: paranormality - why we believe the impossible

låter intressant 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: båda samtidigt

Feminism-boken är tunn, men informativ och lättbegriplig. Borde gå att läsa parallellt med vilken annan bok som helst. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: feminism (av lena gemzöe)

Läst denna när vi läste genusvetenskap på uni, den är skiiiitbra. 


   
SvaraCitera
mynona

Schism: båda samtidigt

Jag gör det ständigt själv, särskilt när det handlar om någon slags faktabok, men jag vet inte om jag bör rekomendera det, för kanske kan man fokusera bättre om man läser en bok i taget? Jag har inte så mkt erfarenhet av att göra det själv. Du borde känna dig särskilt dragen till någon av dem dock och då är det den du ska läsa för att kunna tillgodogöra dig den och inte tänka på den andra medan du läser den. Paranormality lät intressant!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: för kanske kan man fokusera bättre om man läser en bok i taget?

jag upplever det så. mitt arbetsminne är för övrigt kasst pga medicinering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gemzöe-boken är bra. den andra har jag inte läst. jag tycker att du ska läsa den så att någon har läst den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: jag tycker att du ska läsa den så att någon har läst den.

'Wiseman shows us a higher joy as he deftly skewers the paranormal charlatans, blows away the psychic fog and lets in the clear light of reason'

det är ju så man vill vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Ingen

fortsätt


   
SvaraCitera
mynona

Schism:

jag upplever det så. mitt arbetsminne är för övrigt kasst pga medicinering.

Jag anade något sådant samtidigt som jag skrev svaret. Nåväl. Känn efter: man brukar känna vilken man bör läsa först. Vet du verkligen inte så läs Paranormal först, såvida inte Feminist-boken verkligen är så tunn att den går fortare att läsa, som någon i tråden sade om jag minns rätt.  


   
SvaraCitera

första helt klart.


   
SvaraCitera