Aviseringar
Rensa alla

Tözen slänger upp brösten!


Ämnesstartare

Jag och Tözen sitter och skickar tutt-bilder till varandra och jämför. Det är ganska läskigt. Tözen säger att hennes tuttar är en fet A-kupa/mager B-kupa.
Mina tuttar är större än mitt huvud och ca fem storlekar större än hennes [mad]

Tror ni att det är möjligt att jag överför lite av mitt bröstfett och ger det till henne? Hon vill ha en fylligare kupa och jag vill undvika ryggproblem [party]
Ungefär som att donera en njure, fast att donera bröst istället. Är det någon som är villig att utföra operationen?

Snälla um, hjälp oss [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Det skulle vara bra om vi fick se en bild för att avgöra om hur vidare oprationen ska gå till[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Det skulle vara bra om vi fick se en bild för att avgöra om hur vidare oprationen ska gå till

jag har inga problem med att visa mina magra tuttar,är nog bara nintendo som inte vill flasha [sad]allt för bekräftelse!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Det skulle vara bra om vi fick se en bild för att avgöra om hur vidare oprationen ska gå till[crazy]

Tözen:

är nog bara nintendo som inte vill flasha

Precis [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag har inga problem med att visa mina magra tuttar,är nog bara nintendo som inte vill flasha allt för bekräftelse!

JAg tror inte man kan ge någon annan en del av bröstet. Men man kan förminska brösten. Att ha små bröst gör väll inte så mycket eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

JAg tror inte man kan ge någon annan en del av bröstet. Men man kan förminska brösten. Att ha små bröst gör väll inte så mycket eller?

orka att du är seriös!d är fett i nintendos tuttar,man kan ju donera fett till läppar etc så varför inte brösten?implantat är ju bara där för om d hade vart injecerat fett så hade kroppen brännt bort d sen om man tränade hårt.


   
SvaraCitera

Don't do it! [cry] Du får träna ryggen så slipper du ryggvärk och Tözen har säkert fina tuttar! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Men man kan förminska brösten.

Men det kan faila jättemycket [mad] Man får inte amma på flera år och man kan tappa känsel osv [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Don't do it! [cry] Du får träna ryggen så slipper du ryggvärk och Tözen har säkert fina tuttar! [sad]

Fast jag är väldigt stora och gigantiska bröst som kommer att skada mig i framtiden! (kanske kvävs när jag sover [chocked])


   
SvaraCitera

Om nintendo ger tözen sitt vänstra bröst och vise versa! då har ni ett av vardera, asbra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Om nintendo ger tözen sitt vänstra bröst och vise versa! då har ni ett av vardera, asbra.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

orka att du är seriös!d är fett i nintendos tuttar,man kan ju donera fett till läppar etc så varför inte brösten?

En av mina mammas kompisar ställde samma fråga till en doktor och han sa att det är svårt och att det kostar massa pengar ifall man inte har goda skäll till varför man måste ha oprationen. Om man ska förminska brösten ska man gå till en läkare som avgör om brösten kan vara skadliga för hälsan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Extricity:

Om nintendo ger tözen sitt vänstra bröst och vise versa! då har ni ett av vardera, asbra.

fan va snyggt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Tease me.


   
SvaraCitera