Aviseringar
Rensa alla

Tog första steget. För på?


Ämnesstartare

Japp nu har jag tagit första steget med en kille och föreslagit att vi kunde träffas. Jag blev överlycklig när han sa att vi kunde det, men sen sjönk jag ner till bottnen igen. Det känns som om jag varit aldeles för på att föreslå att träffas. (Nej det är ingen kille jag hittat på nätet)

Så vad tycker ni killar, vad är för på? Och hur många initiativ är för mycket om man säger så[wink]
Tjejer ni får också svara hur ni brukar göra [smile]


   
Citera

En tjej kan inte misslyckas på samma sätt genom att vara 'för på' som killar kan. Sluta oroa dig och stay cooooool.


   
SvaraCitera

killar i allmänhet brukar ju snacka om att de är trötta på att tjejer aldrig tar första steget så han är med största sannolikhet bara glad över att du gjorde det [y]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

killar i allmänhet brukar ju snacka om att de är trötta på att tjejer aldrig tar första steget så han är med största sannolikhet bara glad över att du gjorde det


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

killar i allmänhet brukar ju snacka om att de är trötta på att tjejer aldrig tar första steget så han är med största sannolikhet bara glad över att du gjorde det [y]

nailed it.


   
SvaraCitera

När man säger "för på" så tänker jag mer att man ringer, skickar mail etc när personen vill vara ensam. Eller att man försöker sexa fastän personen inte vill.


   
SvaraCitera

built this way:

vad är för på?

Det finns inte.

Eller som Majakovskij brukade säga:

"Ni ömsinta
vill älska till violiner!
de råbarkade vill ha kärlek som pukornas brak.
Men ingen av er kan vända ut och in på er
tills ni blir bara läppar som jag."

Tänk på det du!
[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Eller att man försöker sexa fastän personen inte vill.

Det brukar jag kalla för våldtäkt. :s


   
SvaraCitera

Harpyja:

När man säger "för på" så tänker jag mer att man ringer, skickar mail etc när personen vill vara ensam.

+

schism:

En tjej kan inte misslyckas på samma sätt genom att vara 'för på' som killar kan. Sluta oroa dig och stay cooooool.

Det är inget fel på att vilja träffas ofta, särskilt inte i början av ert förhållande. Men att tjejer ringer och snackar om meningslöst skit blir tröttsamt efter den första veckan.


   
SvaraCitera

schism:

Det brukar jag kalla för våldtäkt. :s

Äh. Då har jag väl blivit våldtagen x antal gånger. Man ger ju upp efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svaren [smile]

schism:

En tjej kan inte misslyckas på samma sätt genom att vara 'för på' som killar kan. Sluta oroa dig och stay cooooool.

Puh, ja jag ska försöka. Hahah vad gör killar som inte vi tjejer gör?

enhimmelskdrog:

killar i allmänhet brukar ju snacka om att de är trötta på att tjejer aldrig tar första steget så han är med största sannolikhet bara glad över att du gjorde det

Jo men det beror förstås på om han gillar mig [rolleyes] Heheh jag skulle iofs bli ganska störd om en kille som man inte gillar skulle villja träffas!


   
SvaraCitera

built this way:

Heheh jag skulle iofs bli ganska störd om en kille som man inte gillar skulle villja träffas!

jag skulle ta det som en komplimang och tacka nej bestämt men snällt liksom.


   
SvaraCitera

Öh, "för på" för att du frågade en gång om ni skulle träffas... Alltså ni tjejer borde ha ett spjut genom röven någon gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Alltså ni tjejer borde ha ett spjut genom röven någon gång.

"Ajjj!"

Men det kändes så eftersom vi inte träffats på väääldigt länge och helt plötsligt en dag pang poff!


   
SvaraCitera