Aviseringar
Rensa alla

tog modet till å besöka apoteket i dag


Ämnesstartare

vaknade i morse av att ja kände att ja skulle ta i tur med att bara tänka på hur kass man är.smyger in där å små blänger mot den intima hyllan.å så klart så se man inte de man behöver som allra mest.så klart stå de en ung tjej i kassan.med darrande röst så försöker ja fråga henne om dom inte ha någon kräm eller spry mot förtidig utlösning.att inte våga ligga med någon känns så extremt pinsamt.man kanske skulle ha låtit bli att få henne ja va ihop med att berätta va hon kände om hennes å mitt samliv.blev så extremt jobbigt efter att de tog slut .så nu ha man inte våga sig på dom där lekarna med tjejer på ca 4 år..ingen annan kille eller om någon tjej haft el ha en pojkvän som ha samma problem eller haft kan ni gärna skriva.tacksam för frågor å tipps[cry]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

killethe1:

tacksam för frågor

Har en fråga: när räcker det med alla de här jävla trådarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet du en sak.du behöver ej läsa dom.för att ja skapa dem betyder att man kanske behöver tipps eller att man mår dåligt över detta.du är ej tvingad å läsa dem. förstått eller.va glad om du slipper sånna saker.isf kanske du mått dåligt över samma som ja behöver känna rädsla över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killethe1:

man mår dåligt

Men du upprepar dig ju bara hela tiden. Öva upp uthålligheten och sluta göra en grej av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men de är alltid bra å forska sig fram.rätt som de är så kan man få något bra tipps av nåon


   
SvaraCitera

killethe1:

ja men de är alltid bra å forska sig fram.rätt som de är så kan man få något bra tipps av nåon

kanske bättre då att googla och/eller skapa trådar med skilda tydliga problemformuleringar, än många, till stor del likadana?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är så dålig å formulera så de låter bra.men känner ingen som ja våga be av mina kompisar å skriva så folk förstår de hela.hadde ja inte skmts över de så hadde de vart kanon.därför ja sskriver här.å ja känner ju inte er här.å då slipper ja ångesten för ni se ju inte mig[sad]


   
SvaraCitera

Jag får ont i ögonen av att läsa din text[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

Jag får ont i ögonen av att läsa din text


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apoteket eller alliansens privata äckelaffärer som sprider sej som cancer, ironiskt nog..?


   
SvaraCitera
zIGGE

se där

äkta hjältemod i dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

ögonen

och magen


   
SvaraCitera

vad sägs om att vara en aning snällare? MVH mod


   
SvaraCitera