Aviseringar
Rensa alla

Tokio Hotel


Ämnesstartare

Vill bara säga att jag tycker att Tokio Hotel verkligen är KASS, jag kan inte förstå hur folk kan tycka om dem.
Vissa säger att Bill (han som sjunger) är bög, de blir påhoppade av alla deras fanatiska fans som säger att han inte är bög, för att han i green day också sminkar sig. Men Bill har lösnaglar, jättetighta kläder, damhandväskor osv. Bög eller inte? spelar väl ingen direkt roll, men jag haaaatar deras fans, jag haaaaatar dom.

Härom veckan så åkte deras gitarrist tror ja de va in i en spårvagn (bra jobbat[y]) med sin bil. Han riskerade många människors liv och dömdes för vårdslös körning samt så fick han betala böter.
Nu kommer alla störda fans o säger att polisen var orättvis o att de är sååååå synd om honom. men vafan, de är ju hans problem om han skiter i o stanna vid rött, så kommer de nån spårvagn. Varför skulle han slippa undan böter o vårdslös körning?!

Deras musik är kass också. Verkligen. Dom är amatörer som inte kan skriva texter. citat ur en låttext:

"här inne är det aldrig ljust, ljuset kommer från en minibaaaar"

Dom kan inte röra sig på scen heller. Bill rör sig som om han hade något uppstoppat där bak, massa intränade rörelser som han dansar ut.

Srry för att jag tog upp massa tid, men jag var tvungen att skriva ut mig. Jag fattar bara inte .......


   
Citera
Ämnesetiketter

det är ju bara småbarn som lyssnar på dom ändå, inte konstigt att fansen inte vet bättre då liksom! vet inget om musiken men är inte så intresserad av att ta reda på det heller!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The lady doth protest too much.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta skapa dubbla trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Litesnyggare:

Jag fattar bara inte varför jag aldrig får mig ett ligg.

Pröva med att inte vara så fail.


   
SvaraCitera
time
 time

Tack för dagens skratt. [love]
Det här, och den nya tjejen på jobbet som anser sitt sexliv vara ett ämne som bör diskuteras vid matbordet och med alla kollegor som inte känner henne. Så läspar hon också [love][love] åh människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Festivaler och Konserter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera