Aviseringar
Rensa alla

Tokio Hotel-dyrkande fjortis, normal?


Ämnesstartare

Jag pratar med ett th-fan på msn. Hon är helt besatt.. Hela hennes bdb innehåller bara bilder på TH.

http://lovetokiohotel.bilddagboken.se

Hon lyssnar inte på något annat, hon är inte intresserad av något annat TH. Det är Tokio Hotel och Tokio Hotel. Hon säger att hon är kär i Tom och Bill och hon älskar dom mer än sin kompis.

Är detta normalt bland th-fans. Eller är denna idiot ett undantag? Jag gillar Tokio Hotel, men jag har aldrig förstått vad som är så speciellt med dom. Efter jag snackat med denna tjej så förstår jag varför många väljer att hålla hemligt att dom gillar TH, dom vill inte att man ska tro att dom är fjortisgalna.

Så vad tycker ni om fjortisar som älskar TH mer än livet?


   
Citera
Ämnesetiketter

tycker det är lite jobbigt, men det är ju exakt samma sak med johan palm-fans, E.M.D-fans osv...störande är vad dom är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, sedan blir dom så jävla arga när man säger att "jag gillar inte *namnet på idolen*"


   
SvaraCitera
Hando

Kommer ihåg då varannan bild på bdb var på Tom eller Bill [zzz]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Så vad tycker ni om fjortisar som älskar TH mer än livet?

Är väl säkert bra för dom [y]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Så vad tycker ni om fjortisar som älskar TH mer än livet?

Fy farao säger jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Kommer ihåg då varannan bild på bdb var på Tom eller Bill [zzz]

[cute]


   
SvaraCitera

orka [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

E.M.D-fans

Jag chattar med en sån...

Det jobbiga är väl att de inte förstår att man själv inte är intresserad av det. Samma med massa saker som man går in för eller "dyrkar", typ spel, eller bilar. Tycker det kan vara rätt själviskt att låta det gå ut över andra.
😛


   
SvaraCitera

sculptura:

Jag chattar med en sån...

om hon (jag antar att det är en hon?) inte snackar om dom 24/7 så är det ju lugnt antar jag.. men jag förstår inte grejen av att vara så besatt av nåt[surprised]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

om hon (jag antar att det är en hon?) inte snackar om dom 24/7 så är det ju lugnt antar jag.. men jag förstår inte grejen av att vara så besatt av nåt[surprised]

Jag tycker det mest är så varje gång jag chattar med henne, då är det antingen någon i E.M.D eller en annan person som hon är lite fangirl av. Har inte mött någon sådan på länge faktiskt annars.


   
SvaraCitera

man blir ju kallad fjortis om man bara är tjej nu för tiden.
iallafall på min skola.

låter som ett litet överdrivet fan


   
SvaraCitera

sculptura:

Har inte mött någon sådan på länge faktiskt annars.

inte jag heller faktiskt, men jag försöker undvika dom[y]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

inte jag heller faktiskt, men jag försöker undvika dom[y]

Okey, jag tycker hon är intressant på andra sett hursomhelst. Vilket är störande, för annars hade jag kunnat strunta i henne bara. 😀


   
SvaraCitera

jag hade en sån period vid tolvårs åldern, fast då var det good charlotte som gällde. [bigsmile]


   
SvaraCitera