Aviseringar
Rensa alla

Tokio Hotel-dyrkande fjortis, normal?


sculptura:

Okey, jag tycker hon är intressant på andra sett hursomhelst. Vilket är störande, för annars hade jag kunnat strunta i henne bara. 😀

haha, ja det är ju det som kan vara "problemet" i vissa fall[crazy]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha, ja det är ju det som kan vara "problemet" i vissa fall[crazy]

Sedan börjar jag mer o mer inse att 16åringar-neråt är de som oftast har sådana fanatiska tendenser. Eller liksom jobbiga åsikter eller livsstiler, rebelliska ofta. Inte ofta man träffar en "normal" 16åring.


   
SvaraCitera

sculptura:

Inte ofta man träffar en "normal" 16åring.

jag var nog inte heller normal när jag var 16[smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jag var nog inte heller normal när jag var 16[smile]

Du är 17 nu.... XD


   
SvaraCitera

sculptura:

Du är 17 nu.... XD

men 18 om en vecka![no-no]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men 18 om en vecka![no-no]

Aha, iaf lite bättre. 🙂


   
SvaraCitera

sculptura:

Aha, iaf lite bättre. 🙂

men jag tror att jag var lite tidig i utvecklingen för jag var nog mest onormal när jag var 14-15 för då trodde jag att jag var emo[bigsmile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men jag tror att jag var lite tidig i utvecklingen för jag var nog mest onormal när jag var 14-15 för då trodde jag att jag var emo[bigsmile]

Du trodde att du var det? Ja det är kusligt hur vissa kan ha dålig självbild i unga år. [smile]


   
SvaraCitera

sculptura:

Du trodde att du var det?

haha men nu har jag kommit underfund med att jag är helt normal och en i mängden! jag vet inte om det är bättre eller sämre dock[smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha men nu har jag kommit underfund med att jag är helt normal och en i mängden! jag vet inte om det är bättre eller sämre dock[smile]

Nä man vet inte. Tycker stilar kan vara översktattat, ha den stilen du trivs bäst själv med. Som stämmer överrens med din personlighet.


   
SvaraCitera

Vad gjorde hon innan TH?


   
SvaraCitera

Inte OK


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera