Aviseringar
Rensa alla

Tokio Hotel suger


Ämnesstartare

Vill bara säga att jag tycker att Tokio Hotel verkligen är KASS, jag kan inte förstå hur folk kan tycka om dem.
Vissa säger att Bill (han som sjunger) är bög, de blir påhoppade av alla deras fanatiska fans som säger att han inte är bög, för att han i green day också sminkar sig. Men Bill har lösnaglar, jättetighta kläder, damhandväskor osv. Bög eller inte? spelar väl ingen direkt roll, men jag haaaatar deras fans, jag haaaaatar dom.

Härom veckan så åkte deras gitarrist tror ja de va in i en spårvagn (bra jobbat[y]) med sin bil. Han riskerade många människors liv och dömdes för vårdslös körning samt så fick han betala böter.
Nu kommer alla störda fans o säger att polisen var orättvis o att de är sååååå synd om honom. men vafan, de är ju hans problem om han skiter i o stanna vid rött, så kommer de nån spårvagn. Varför skulle han slippa undan böter o vårdslös körning?!

Deras musik är kass också. Verkligen. Dom är amatörer som inte kan skriva texter. citat ur en låttext:

"här inne är det aldrig ljust, ljuset kommer från en minibaaaar"

Dom kan inte röra sig på scen heller. Bill rör sig som om han hade något uppstoppat där bak, massa intränade rörelser som han dansar ut.

Srry för att jag tog upp massa tid, men jag var tvungen att skriva ut mig. Jag fattar bara inte .......


   
Citera
Ämnesetiketter

Redan! [confused][rolleyes][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla suger, även du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar när folk kommer med nya tankebanor. Blir så mycket mer intressant läsning. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cred till dem ändå. De kanske inte direkt är min musiksmak, men de har lyckas rätt bra på deras utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

The lady doth protest too much.. [wink]


   
SvaraCitera
smisk

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash:

Gillar när folk kommer med nya tankebanor. Blir så mycket mer intressant läsning. [wink]

Precis vad jag tänkte. Ett år försent typ. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, Tokio Hotel är inte så dumma om man lyssnar på dem på tyska. Originalspråket. Deras översatta låtar på engelska, däremot, är katastrofala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash:

Gillar när folk kommer med nya tankebanor. Blir så mycket mer intressant läsning.

Jag kan ju länka till en 14 åring som bor där jag bodde som har två halva väggar med tokio hotel affischer,tokio hotel påslakan och örngott,skriver tokio hotel på armarna och lägger upp miljoner sånna bilder på sin bdb."Älskar dig bill,du och jag! <333"

Besatt eller fullkomligt normal?


   
SvaraCitera

Litesnyggare:

Vill bara säga att jag tycker att Tokio Hotel verkligen är KASS, jag kan inte förstå hur folk kan tycka om dem.

jag har inte fattat vad tokio hotel var för några förens typ ett halvår sen,
fick mig ett härligt skadeglatt skratt och började genast planera bästa sätt att mörda dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Tokio Hotel suger"
Jag har knappt lyssnat på dom men jag skapar min egen uppfattning ifrån vad jag har hört folk säga om dom. Så ja, dom suger väll antar jag [rolleyes]


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Äh, Tokio Hotel är inte så dumma om man lyssnar på dem på tyska. Originalspråket. Deras översatta låtar på engelska, däremot, är katastrofala.

Agree.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Litesnyggare:

Varför skulle han slippa undan böter o vårdslös körNIng?!

Jesus.
Gäller det inte alla? Naturligtvis borde ingen kändis, inte ens knugen själv, slippa undan böter.

Litesnyggare:

men jag haaaatar deras fans, jag haaaaatar dom.

Vad är det deras fans har gjort?
Det är inte de som gör musiken du ogillar.

Jag instämmer, jag tycker inte heller om Tokio Hotel. Det är helt enkelt inte min typ av musik.
Hur det än ligger till så respekterar jag dock att andra kan gilla dem, precis som att killarna i min klass när jag gick i tvåan-trean (i grundskolan naturligtvis) fick acceptera att jag mycket, mycket hellre lyssnade på Beatles än på Bomfunk MC's, Westlife eller Backstreet Boys. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Jag har knappt lyssnat på dom men jag skapar min egen uppfattning ifrån vad jag har hört folk säga om dom. Så ja, dom suger väll antar jag

Det är där "problemet" faktiskt ligger.
Folk som aldrig lyssnat på en viss typ av musik avvisar den för att "alla andra" gör det.

[blush]


   
SvaraCitera