Aviseringar
Rensa alla

Tokkär


Ämnesstartare

hur får jag en tjej som jag snackar dagligen med på fall? hon är ett år yngre men väldigt mogen av sig, liksom jag riktigt jävla dampig och helt enkelt underbar. Vi har träffats ett par gånger och då har det klickat bra mellan oss, vi håller samtal igång och kan prata om allt möjligt.
hon är själv intresserad av mig , liksom jag är för henne men hon är osäker på vad hon egentligen vill då hon varit singel väldigt länge.. kan förstå henne, jag har varit i samma sits.

tips och råd är välkomna!


   
Citera

slå henne i backhuvudet så hon däckat, och sen släpar du med henne hem till dej, and then u do the nasty


   
SvaraCitera
mynona

Egentligen verkar det inte som om ni behöver göra så mycket, efter din beskrivning verkar utvecklingen gå framåt av sig själv. Du säger ju tom att du vet att hon också är kär i dig. Fortsätt bara som nu. Du verkar inte behöva göra så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Egentligen verkar det inte som om ni behöver göra så mycket, efter din beskrivning verkar utvecklingen gå framåt av sig själv. Du säger ju tom att du vet att hon också är kär i dig. Fortsätt bara som nu. Du verkar inte behöva göra så mycket.

Ja, alltså det har funkat bra innan. vi har snackats vid mycket, träffades nyligen på disco där det blev ett par kyssar, inget mer, hon var full och jag ville inte utnyttja det. Men nu så har det avtagit lite och vi snackas vid typ varannan dag eller lite på kvällarna.
kan dock inte säga att hon är kär i mig (men vad vet jag?). hon skriver en massa på fb och msn typ: "Du är en ängel utan vingar, vill ha dig!!" osv. hon verkar vara en som har mycket fritid, hon kollar mycket tv och tränar, tror faktiskt inte många killar umgås eller pratar med henne som jag gör men men.

ska förhoppningsvis träffa henne igen på söndag, hon var osäker på om hon kunde, annars blir det nästa vecka.

YaBasta:

slå henne i backhuvudet så hon däckat, och sen släpar du med henne hem till dej, and then u do the nasty

seriöst tack.... [no-no]


   
SvaraCitera

swefree1:

tips och råd är välkomna!

Hur gammal är du? Mitt svar kommer att baseras på din ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Hur gammal är du? Mitt svar kommer att baseras på din ålder

16.. mogen sådan


   
SvaraCitera

sluta vara kär


   
SvaraCitera

Ofta man går på discon när man är sexton...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ofta man går på discon när man är sexton...

15/18 års klubb då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, ikväll är det återigen "disco", baldershage för att vara precis, och jag ska förhoppningsvis träffa henne igen på dansgolvet. Hon sa redan igår att hon inte tänkte göra nåt som att strula, eftersom hon hade ingått i ett vad till efter 2011, men tror ni man kan ge henne en riktig kyss, alltså ingen liten puss på kinden, utan en riktig kyss för att visa att jag gillar henne?
är bara rädd hur hon ska reagera..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger hon att ni inte ska strula så är det ju exakt det hon tänker på. Kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sonson:

Säger hon att ni inte ska strula så är det ju exakt det hon tänker på. Kör på.

hmm... får se hur jag gör. kvällen är lång


   
SvaraCitera