Aviseringar
Rensa alla

Tokyo drift handlingen parallell med Fast and Furious handlingen?


Ämnesstartare

emery:

Ja usch. hela filmen är fail.

Ja, den sämsta av alla faktiskt. [n]

things involving me:

plus att han är en jävla fjant

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1-2 är bra, 3'an sög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte quota massa:>
Men ja, 1an och 4an var bra, 2an funkade och 3an var dålig! Men det jag tänkte på var det här om Tokyo Drift(3an) och Fast and Furious(4an) utspelar sig ungefär samtidigt?

Tänkte det att. Han har ju bott i Tokyo 2-3 år ca när Sean kommer in i bilden. Sen dör Han, sen kommer Dominic i slutet!

Och i fjärde filmen så sticker Han samtidigt som Dominic drar för att Letty ska klara sig från snuten. Sen går det en tid och Letty blir mördad. varpå filmen utspelar sig och sen slutar filmen med att dom ska frita Dominic?!

Dvs Tokyo Drift och Fast And Furious lär ju ha utspelat sig samtidigt, och sedan får dom båda en gemensam fortsättning = 5e filmen? Could this be right maybe?

För det skulle ju vara logiskt om det är efter att dom fritagit honom som han drar till Tokyo, för att fly liksom och börja om på nytt. Så, vad tror ni, har jag rätt eller är jag helt ute och cyklar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt att snubben heter Han! men ja ni ser ju när jag använt stor bokstav på "Han" så ni lär fatta?=D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att spekulera i handlingen till fast & furious film är ungefär lika dumt som folk som inte vill se final destination utan svensktext.

Man final destination för att folk dör coolt

man ser fast & furious enbart för att få se folk växla en hel film


   
SvaraCitera

dom 3 första filmerna är skitbra, fyran är sämst[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa, 4an 'r f;re den tredje filmen. S[ det som h'nder i 3an h'nder egentligen innan det som h'nder i den tredje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera