Aviseringar
Rensa alla

Toleransnivå för troll?


Ämnesstartare

Hur länge får ett troll hållas innan ni låser dem? Tänker främst på Blofelt och Arazoid. Uppenbara troll som fått hålla på hur länge som helst utan att något görs.


   
Citera
Ämnesstartare

Word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller flicksvekmigikväll...[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tills de självdör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid har ju verkligen besudlat sönder hela jävla politikforumet till nåt slags nordisk.nu-nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Arazoid har ju verkligen besudlat sönder hela jävla politikforumet till nåt slags nordisk.nu-nivå.

Ännu värre. Typ Flashback, Nationell.nu eller Vaken.se-nivå. Konspirationsteorier, naziryggdunk och rent jävla trams. Nordisk.nu har ju fan nästan bättre moderation än UM. Han hade varit bannad för länge sen där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Eller flicksvekmigikväll...

53 trådar på nio dagar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Ännu värre. Typ Flashback, Nationell.nu eller Vaken.se-nivå. Konspirationsteorier, naziryggdunk och rent jävla trams.

Och sen får man en massa varningar om man lackar ur på deras dynga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle vilja att en "Samlingstråd för Arazoid" skapades. Höll på att göra nyss men känner mig ej tillräckligt inblandad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att man får trolla hur man vill, så länge man inte bryter mot några regler. Det är lite busigt, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Och sen får man en massa varningar om man lackar ur på deras dynga

Ja, det är det knäppaste av allt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Skulle vilja att en "Samlingstråd för Arazoid" skapades. Höll på att göra nyss men känner mig ej tillräckligt inblandad.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Ja, det är det knäppaste av allt. [sad]

Så man blir låst i en jävla månad för att man skriver "trams" i en smingtråd, the irony [love]


   
SvaraCitera
Åtta

Baader_Meinhof:

Jag tror att man får trolla hur man vill, så länge man inte bryter mot några regler.

Ungefär så. Annars hade t.ex. inte Dödsguden varit kvar idag.

Sedan tror jag inte att varken sming eller arazoid är troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e ni som e konstiga, ja e normal. eller vad nu thåström sa [cool]


   
SvaraCitera