Aviseringar
Rensa alla

Tolka hans sms..


Ämnesstartare

Det här med att tolka killars sms, fick tips på denna sida:

http://www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/artiklar/2008/sa-tolkar-du-
hans-sms/index.xml

Tycker ni att detta stämmer killar?

Jag undrar eftersom jag har träffat en kille som jag vill veta om han är intresserad av mig eller bara av att ha sex med mig. Vi har träffats, haft sex och nu har det gått en månad sedan vi träffats, har inte funnits tillfälle. Men sms:ar gör vi regelbundet. Men att han fortsätter skriva trots att vi haft sex redan kan han ju ändå bara va ute efter mer sex? Men kan ju också vara ute efter mer?.

Ska tolka hans sms:

1. Han brukar skriva lagom långa sms.
2. Han använder ofta smileys
3. Det kan ta tid innan han svarar/ibland skriver han inte på flera dagar.
4. Han ger mig gulliga smeknamn som "sötnos", "söt", "fin", "gumman".
5. Han messar mig på fyllan och skrev en gång att han saknade mig jättemkt och har gjort det sen den dagen. Ville att jag skulle komma dit.
6. Han har börjat fråga om vi ska ses mer och mer.

Men hur ska man veta vad hans avsikt med att träffa mig är?! Finns det något mer man kan tolka som han gör?


   
Citera
Ämnesstartare

Verkar cp. Inte för att någon skulle gå på det där, men ändå.


   
SvaraCitera

Hade jag gjort ungefär som han hade jag vart intresserad av dig inte bara som KK. Kör på bara [smile]. Men ja, jag vet inte, jag är ju inte han men jag skulle chansa på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MAN TAR INTE RELATIONSRÅD FRÅN SEXISTISKA CP-VECKOTIDNINGAR!

OKEJ!!!!

[mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes, nästa gång jag använder smileys signalerar jag alltså att den jag syftar på är dum i huvudet och att jag är smartare än...

Tack Veckorevyn [smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]​​[smile][smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, veckorevyn. Good trollin'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Verkar cp. Inte för att någon skulle gå på det där, men ändå.

Visst, en del där verkar väldigt tveksamt men en del stämmer nog..

salem1:

Hade jag gjort ungefär som han hade jag vart intresserad av dig inte bara som KK. Kör på bara . Men ja, jag vet inte, jag är ju inte han men jag skulle chansa på det.

[smile] wiiie! Jag har en känsla av att han tycker om mig, mer än på bara ett sexuellt plan men det är så svårt med killar, dom kan lura en till max bara för sex..

Klorofyl:

MAN TAR INTE RELATIONSRÅD FRÅN SEXISTISKA CP-VECKOTIDNINGAR!

Hehe en del va lite knasiga, men vissa stämmer ju..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Visst, en del där verkar väldigt tveksamt men en del stämmer nog..

Tror du det är du efterbliven [bigsmile] Du har inte övervägt att se individen istället för könet? Du kommer övertolka alla hans sms från och med nu, troligen resulterande i att du blir paranoid, och det finns det ingen anledning till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Tror du det är du efterbliven Du har inte övervägt att se individen istället för könet? Du kommer övertolka alla hans sms från och med nu, troligen resulterande i att du blir paranoid, och det finns det ingen anledning till.

Självklart är alla individer olika men man har ändå en tendens att bete sig och tex skriva sms på ett spec sätt när man är intresserad eller inte intresserad. Alla killar är olika, men många är lika. Om man tänker efter tror jag ändå att en lite stämmer in. Dom har ju såklart intervjuat killar till detta!

Haha ja jag övertolkar dom alltid 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Hehe en del va lite knasiga, men vissa stämmer ju..

Nej, dom stämmer inte, inte på alla, sluta, sluta, sluta.

Jag hatar världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Dom har ju såklart intervjuat killar till detta!

Haha, ofta.

blondieyou:

Haha ja jag övertolkar dom alltid 🙂

Stackare [blush]
Har gillat en tjej rätt länge nu, min hjärna är som rå äggvita av all söndertolkning [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Nej, dom stämmer inte, inte på alla, sluta, sluta, sluta.

Tickstart:

Haha, ofta.

Bara för detta tänker jag ge exempel på det som faktiskt troligtvis stämmer:

1. Han kommer med bortförklaringar! Självklart är han inte intresserad om han kommer med bortförklaring en tredje gång.. eller vad har ni för argument till detta?!

2. Han ställer frågor. Det stämmer lätt! ställer han inga frågor vill han antagligen inte ha svar!

3. Han messar mig bara på fyllan. Klart att det är något som inte stämmer om man bara får sms från honom på fyllan.

4. Han messar inte alls. En självklarhet att han inte är intresserad förstås.

Okej, håller med er om att mkt där inte stämmer haha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Bara för detta tänker jag ge exempel på det som faktiskt troligtvis stämmer:

Men det är ju totala djävla självklarheter, behöver man en guide för att inse det är man fan efterbliven.

Resten är ju dynga:

3. Han använder Smileys
Det betyder:
Smileys från en kille är i regel ett gott tecken. Det betyder att han släppt ner garden lite och vågar vara gullig. Det signalerar också att han tror att du är lite dum i huvudet. Förlåt, men killar tror alltid att de är smartare än du. Och eftersom 95% av killars humor utgörs av ironi tar han för givet att du inte fattar det.

Vad i helvete!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Stackare
Har gillat en tjej rätt länge nu, min hjärna är som rå äggvita av all söndertolkning

Har du inte frågat om ni ska ses eller så?. Oftast det som en tjej väntar på, vi vill inte fråga själva. Hon kanske gillar dig men tror kanske inte att du gillar henne?

Vi tjejer är också rätt komplicerade varelser [crazy]

Jag tror dock att denna killen gillar mig men om han vill ha ett förhållande, det vet jag inte. Men vill han bara ha sex så är jag inte intresserad [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Jag tror dock att denna killen gillar mig men om han vill ha ett förhållande, det vet jag inte. Men vill han bara ha sex så är jag inte intresserad [shake]

MEN FRÅGA HONOM ISTÄLLET FÖR VECKOREVYN DÅ! [cry]


   
SvaraCitera