Aviseringar
Rensa alla

Tolkar jag signalerna fel?


Ämnesstartare

24/7:
När du träffat henne fler gånger och pratat ännu mer med henne! 🙂 Du vet ju ännu inte hur hon är som person. Kanske var det hennes sätt att visa intresse, men hon kan lika gärna vara en, som elverpigen sa, väldigt social och utåtriktad människa. 

Men hon viskade också något till sin bästa kompis bredvid henne och kollade på mig medans hon log till mig 🙂

Men men förstår vad du menar, vi får se var de leder helt enkelt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zercko:
Kunde inte ha sagt det bättre.

Visst, hon rörde vid mig någon gång men sen om det var något medvetet eller inte är helt omöjligt för mig att veta.


   
SvaraCitera

Ja det tror jag lite..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yohio:

Ja det tror jag lite..

hoppas du har rätt 🙂


   
SvaraCitera

När de leker med håret brukar det va ett tecken på intresse. Jag har tryckt en del fruntimmer i mina dar så jag vet. Men smid medan järnet glöder, du vill dunka, inte runka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

När de leker med håret brukar det va ett tecken på intresse. Jag har tryckt en del fruntimmer i mina dar så jag vet. Men smid medan järnet glöder, du vill dunka, inte runka.

hahaha! kommer inte träffa henne först om 3 månader typ igen, är det bra eller dåligt tror du som är rutinerad menar jag? 😉


   
SvaraCitera
zercko

Knegaren:

När de leker med håret brukar det va ett tecken på intresse.
män asså.


   
SvaraCitera

WinterTime: hahaha! kommer inte träffa henne först om 3 månader typ igen, är det bra eller dåligt tror du som är rutinerad menar jag? 😉

Om ni båda är tillgängliga (för ni är väl det?) så borde det gå om intresset är på samma nivå villsäga. Only time will tell.

Av ren nyfikenhet bara, varför 3 månader?


   
SvaraCitera
zercko

WinterTime:
Visst, hon rörde vid mig någon gång men sen om det var något medvetet eller inte är helt omöjligt för mig att veta.

Om du tänker efter noga så har du nog en aning om hon var det eller inte. Men efter vad du har sagt så kan jag säga att hon antingen är kåt i dig eller ute efter en kille ( alltså ett förhållande).
Men lita inte på mig! Jag är inget proffs i sådant här :'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Om ni båda är tillgängliga (för ni är väl det?) så borde det gå om intresset är på samma nivå villsäga. Only time will tell.

Av ren nyfikenhet bara, varför 3 månader?

För att det här var en liten träff för att få träffa alla andra som ska börja på skolan senare, och nästa möte skulle tydligen vara om 3 månader ungefär 🙂


   
SvaraCitera

Jag förstår! Då får du väl hoppas att hon börjar där och börjar i din klass eller också tar du chansen nästa gång du träffat henne, om det du säger är sant så verkar signalerna stämma ganska bra, planera dock inte så mycket, slappna av och låt det gå som det går, men när du märker av signaler som dessa, när tajmingen är rätt då kan du iallafall göra ett försök. Försök då ta hennes nr eller nåt så du slipper vänta ytterligare en tid 😛

Å andra sidan, den som väntar på nåt gott...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zercko:

Om du tänker efter noga så har du nog en aning om hon var det eller inte. Men efter vad du har sagt så kan jag säga att hon antingen är kåt i dig eller ute efter en kille ( alltså ett förhållande).
Men lita inte på mig! Jag är inget proffs i sådant här :'D

Jag är helt ärlig, jag är nästan säker på att hon åtminstone tyckte jag var snygg eller något. Hoppas på förhållande, men när själva skolstarten börjar lär jag få reda på det.

Men jag menar. Eftersom hon viskade till sin bästa kompis något och sen log hon mot mig, hon lekte med håret, hon pratade mycket med mig och verkade heller inte helt lugn i situationen men ändå pratade med mig på något "speciellt sätt" så måste det ju vara något iaf 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag förstår! Då får du väl hoppas att hon börjar där och börjar i din klass eller också tar du chansen nästa gång du träffat henne, om det du säger är sant så verkar signalerna stämma ganska bra, planera dock inte så mycket, slappna av och låt det gå som det går, men när du märker av signaler som dessa, när tajmingen är rätt då kan du iallafall göra ett försök. Försök då ta hennes nr eller nåt så du slipper vänta ytterligare en tid 😛

Å andra sidan, den som väntar på nåt gott...

Väntar aldrig för länge! Men det var de att jag tänkte ju såklart fråga om nummret då hon tog upp mobiltelefonen. Men kände att det skulle vara så "stalker" så jag sket i det.

Rätt eller fel?


   
SvaraCitera

WinterTime: Rätt eller fel?

Det var rätt. Om ni inte var just i enrum, småpratade och plötsligt tog hon upp luren när det blev stelt (nåt som för övrigt är lätt hänt så ta det lugnt om en sån situation uppstår) då KAN du ha missat signalen där. Men träffas ni igen, det dyker upp såna här tillfällen jaa ta chansen då! Du har knappast nåt att förlora på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det var rätt. Om ni inte var just i enrum, småpratade och plötsligt tog hon upp luren när det blev stelt (nåt som för övrigt är lätt hänt så ta det lugnt om en sån situation uppstår) då KAN du ha missat signalen där. Men träffas ni igen, det dyker upp såna här tillfällen jaa ta chansen då! Du har knappast nåt att förlora på det.

För grejjen var ju att vi satt bland andra personer runt oss och dessutom flera i våran grupp när det hände. Haha ja absolut förstår jag att det är fullt normalt att hon tar fram mobilen i den situationen, jag menar klart hon är lite nervös..

Men du menar alltså att jag ska göra det när vi är själva och hon tar upp mobilen? Spelar de nån roll om flera är i närheten? 🙂


   
SvaraCitera