Aviseringar
Rensa alla

Tom cruise är en idiot


Ämnesstartare

AlphaMale:

då har man i alla fall gjort någonting rätt

Han är cool i Top Gun [cool]

Dock har han fortfarande helt fucked up åsiker så jag tycker ändå inte om honom. Jag menar seriöst, grabben tror att han är ledare för en grupp aliens som kommit till jorden och att han är överlägsen "vanliga människor".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Jag är inget jätte fan av Cruise, fast är man så känd att i princip alla i hela världen vet vem man är...och har så mycket pengar att man kan göra i princip vad man vill....då har man i alla fall gjort någonting rätt.

Beror väl på vad man menar med "rätt".
Tänk Paris Hilton.


   
SvaraCitera

haha jag tyckte han var bra i första videon :$


   
SvaraCitera

Stringburka:

Beror väl på vad man menar med "rätt".
Tänk Paris Hilton.

Har inget emot Paris Hilton...One night in paris ffs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Sen så är hans filmer inte heller några jätte djupa mästerverk

Undra varför [rolleyes]

AlphaMale:

men ändå tillräckligt underhållande för att det ska vara värt att se dom (menar då inte betala för att se dom, utan värt att vänta den tiden det tar att tanka ner dom).

Ända rollen han skulle passa i är om han va nån tuff och iskall kille som verkligen inte bryr sig om nått annat än att ha kvar blicken på sitt ansikte och bara gå runt och döda folk. Tex. Mission Impossible. The Last Samuraj, och det måste nog vara den sämsta filmen jag har sett i mitt liv, filmen är så b som det går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Man kan inte ens jämföra honom med dom riktigt stora namnen tex, Al Pacino, Robert de Niro etc.

.. Leo DiCaprio [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

afan
fast alla är typ idioter
bara olika mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

.. Leo DiCaprio

listan kan göra lång [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

The Last Samuraj, och det måste nog vara den sämsta filmen jag har sett i mitt liv, filmen är så b som det går.

Ett mästerverk är det ju ffs.

Cruise kanske är en idiot men han är en bra skådis och han har varit med i en massa bra filmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Ett mästerverk är det ju ffs.

sån jäkla dålig film, vissa av scenerna va så dåliga att man skrattade ihjäl sig. Speciellt i början när Tom Cruise säger till japanen att skjuta mot honom, där står han helt iskallt och ser japanen djupt i ögonen och väntar på att skottet ska fara iväg...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

där står han helt iskallt och ser japanen djupt i ögonen och väntar på att skottet ska fara iväg...

Ja? Han vet att japanen kommer att missa om han nu överhuvudtaget lyckas få iväg ett skott.

Grym scen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Ja? Han vet att japanen kommer att missa om han nu överhuvudtaget lyckas få iväg ett skott.

Grym scen.

Mm.. Så han blir inte ens pytte lite skrämd när japanen avfyrade skottet mot honon? Så klart han inte blev det är ju Tom Cruise vi snackar, han kommer ju självklart att stå där som en jävla väg och bara vänta på att skottet ska fara över honom. Och då ska han ju såklart ha samma blick som när han såg den vackra asiaten (i samma film) som han var kär i.

Kan det vara så att han tänder på pistolskott ?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

jag hatar den snubben så jävla mycket

inte nog med att han är en idiot han tror på scientologi också

Jaja, han må ha konstiga åsikter, men jävlar vilken skådis han är! Han borde vinna alla pris som finns :O

KannibalKocken:

The Last Samuraj, och det måste nog vara den sämsta filmen jag har sett i mitt liv, filmen är så b som det går.

[chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked][chocked]

först iran debatten, och nu DETTA?! 😮 sluta dissa min favoritfilm! [blush] The Last Samurai är fanimej ett mästerverk utan dess like. Min favoritfilm utan tvekan. Även colleteral(?) där han går runt o mördar folk är en KLOCKREN film där han är hyper bra.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Voldo:

Ja? Han vet att japanen kommer att missa om han nu överhuvudtaget lyckas få iväg ett skott.

Grym scen.

Mm, skitnice gjord. Hela filmen var för bra. Enda filmen man kan jämföra den med är Heat, dock så är The Last Samurai mkt bättre 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAmini:

Jaja, han må ha konstiga åsikter, men jävlar vilken skådis han är! Han borde vinna alla pris som finns :O

han borde vinna pris för sämsta personlighet [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Så han blir inte ens pytte lite skrämd när japanen avfyrade skottet mot honon?

Han vet att japanen kommer att missa för det första och för det andra skulle han inte bry sig ifall han träffade eftersom Cruise's karaktär har gett upp livet till viss del. Han är ständigt alkoholiserad t.ex.

KannibalKocken:

han kommer ju självklart att stå där som en jävla väg och bara vänta på att skottet ska fara över honom.

Det är regissören som säger åt skådisarna hur de ska göra. Gillar du inte att Tom Cruise inte blir rädd när skottet avfyras så ska du skylla på Edward Zwick.


   
SvaraCitera