Aviseringar
Rensa alla

tomhet efter jul och nyår


Lounge
Ämnesstartare

(och födelsedag för min del)

knr d

kan ni också känna så

kommer sakna julen mest!!! den är ju på oss som en odåga under hela december, och jag älskar det!!! känns så tungt att snart behöva ta bort julpyntet.. och att självklarheten att alla ses är förbi. och mellandagsrean är över. osv


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

julmusiken


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

alla juliga teman på tvprogrammen


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

tomten dansar in på zumbapasset


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera

så skönt att julen är över 🙁


   
SvaraCitera
Paseo

håller med helt. Ledsen


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

julbordet på ikea........................................

är hemskt detta!!


   
SvaraCitera
Paseo

jag blir arg på julen när den är slut så jag vill ta bort allt julpynt typ direkt och göra allt rosa så det skär sig med julen


   
SvaraCitera

Skönt att det är över så man får ett nytt fräscht år att tacklas med. Jag fyller 20, lär äntligen ta studenten, ska skaffa jobb, hitta nånstans att plugga på och just det ja, fyller 20 så nu kan jag äntligen köpa starksprit Cool

....så för min del känns det inte tomt alls. Kanske är jag lite för osentimental, men så får det väl vara då :(((


   
SvaraCitera

kan väl tillägga att "skaffa jobb" inte nödvändigtvis kommer ses som något roligt


   
SvaraCitera

Skönt att jul och nyår är över nu så man kan börja gå på dräggiga fester igen Party


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Paseo:
jag blir arg på julen när den är slut så jag vill ta bort allt julpynt typ direkt och göra allt rosa så det skär sig med julen

har redan börjat gjort det.. köpt rosa rosor med glitter på som jag har bredvid julstaken.. vill bort med det men ändå inte :I

Istechetvåpunktnoll:
Skönt att det är över så man får ett nytt fräscht år att tacklas med. Jag fyller 20, lär äntligen ta studenten, ska skaffa jobb, hitta nånstans att plugga på och just det ja, fyller 20 så nu kan jag äntligen köpa starksprit Cool

....så för min del känns det inte tomt alls. Kanske är jag lite för osentimental, men så får det väl vara då :(((

låter ju helt fantastiskt, vad mycket du har framför dig!


   
SvaraCitera

nej jag bygger inte upp förväntningar och gör ingen stor grej av jul+nyår, vill mest ha jullov och ledighet ba.

Lounge: och mellandagsrean är över

en del av sorgen :DD


   
SvaraCitera

Lounge:
tomten dansar in på zumbapasset

hahah va, va roligt


   
SvaraCitera