Aviseringar
Rensa alla

Tomt hjärta..


Ämnesstartare

Hej hej, tjejen min har gjort slut med mig, hon säger att hennes känslor inte fanns kvar, det är väl bara och acceptera o försöka leva med..

Men en sak jag inte förstår, jag får höra andra saker från andra som jag inte riktigt kan slå ihop med att hon har tappat känslorna. Iallafall så undrar jag en sak.. eftersom att hon har alltid varit rädd för att JAG skulle göra slut och hon ska bli dumpad igen (2 gånger tidigare.)

Är det vanligt att han/hon gör slut bara för att dom är rädda att bli lämnade? Fast att den personen säger att känslorna försvann, men i själva verket fortfarande finns kvar.

Jag har inga förhoppningar om att bli ihop med henne igen, men jag är så hjärte krossad att jag bara vill skriva av mig lite.


   
Citera

undulaten:

Är det vanligt att han/hon gör slut bara för att dom är rädda att bli lämnade?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är helt förkrossad att hon gjort slut, älskade verkligen henne av hela mitt hjärta, tänker jag tillbaka så blir jag bara glad samtidigt ledsen för att jag inte får spendera mitt liv med henne.

Det bästa som hänt mig när vi träffades, och det värsta som hänt mig när hon gjorde slut.

Vill så hemskt gärna att det ska vara kvällen vi för första gången kysstes. Det var så helt underbart. Min absolut första riktiga kärlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undulaten:

Är det vanligt att han/hon gör slut bara för att dom är rädda att bli lämnade?

ja det är det.

for all the broken hearts out there.. waiting for someone to be near the time will come [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata me henne! berätta som d är! :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undulaten:

Är det vanligt att han/hon gör slut bara för att dom är rädda att bli lämnade?

Ja.

Du kommer att må bättre om ett tag, hur osannolikt det än känns. Man kommer över, eller i alla fall lär sig leva med. Men det kan ta tid, det får du räkna med.

Det bästa nu är att du gör andra saker du trivs med - ta kontakt med alla vänner du förlorat när du varit ihop med henne (man tappar alltid kontakt med vänner när man har partner) och gör saker som gör dig glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undulaten:

Är det vanligt att han/hon gör slut bara för att dom är rädda att bli lämnade? Fast att den personen säger att känslorna försvann, men i själva verket fortfarande finns kvar.

Precis vad jag tror hände mig, dessvärre är det nog vanligare än vad man tror. Och någon riktig förklaring får man nog aldrig heller. Bara att surt svälja den läxan och gå vidare[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ggerdaa:

prata me henne! berätta som d är! :O

hon gjorde slut med mig för 2 och en halv månad sen men då var anledning att hon inte kunde ta det nästa steget i förhållandet pga att hennes tidigare pojkvänner hade varit otrogna och dumpad henne, det var inget snack om att hon hade tappat känslorna.. sen blev vi ihop igen efter vi pratats vid.. jag förklarade min kärlek o allt.

Nu tror jag inte det hjälper hur mycket jag än försöker.. jag älskar henne så men om hon tappat känslorna för mig är det inget jag kan göra åt saken.

jag hoppas verkligen det var för att hon tappade känslorna för mig varför hon gjorde slut.. om hon gjorde slut för att hon är rädd för att bli dumpad så är det bara fel, älskar henne för mycket för att dumpa henne.. DET ÄR SVÅÅÅÅRT


   
SvaraCitera

Love sucks sometimes... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skönt att man slipper allt det där, ärligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beat:

Love sucks sometimes...

Sometimes, haha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]

Tycker det låter som att du får försöka gå vidare.


   
SvaraCitera

Link:

Sometimes, haha?

Sometime or all the time, haha?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Image

Kärlek suger rätt hyfsat..


   
SvaraCitera

undulaten:

Är det vanligt att han/hon gör slut bara för att dom är rädda att bli lämnade? Fast att den personen säger att känslorna försvann, men i själva verket fortfarande finns kvar.

du tror inte att det bara är önsketänkande från dig?


   
SvaraCitera