Aviseringar
Rensa alla

Tonåren - Er upplevelse


Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

 nä

..


   
SvaraCitera

15 om ett halvår... Så det är väl nu det blir värre o värre.. Annars har det la gått rätt bra hittills 😛


   
SvaraCitera
reben

jag var mkt coolare då

🙁


   
SvaraCitera

Har varit tonåring i två år. Och några månader nu, första året gick bra, andra året under sommaren och hösten sög, våren under år två var grymt. Sommaren i början på åt tre har varit grym. Hoppas att det fortsätter så här. Vill inte må som jag gjorde i höstas igen!


   
SvaraCitera

Var nog riktigt bra ibörjan även fast det var lite väl mycket CS då. Slutet av tonåren var mindre bra och sedan gick det upp igen efter tonåren. Nu är det OK, inget mer.


   
SvaraCitera

Vidrig tid.


   
SvaraCitera

jag var en slags antirebell. ville inte (och kunde inte) leva upp till nidbilden.


   
SvaraCitera

Å tonårsperioden? Är fortfarande här, kan sammanfatta det Blink...
sjukt jobbigt, oerhört frustrerande, massa känslor, väldigt roligt, 
tröttsamt, vegetarianism, galet & identitetssökande och...
alltid slåss för ens identitet o inte ge upp...

Tänker tillbaka, var så jävla jobbigt men kul.
Hade aldrig raderat bort det om jag fick chansen Tumme upp


   
SvaraCitera
mynona

Frånvarande, arrogant och drömmande. 


   
SvaraCitera
Quirdo

Jobbiga och mycket  drama. Men för det mesta fantastiska stunder som varit sjukt roliga. Speciellt när folk precis lär känna varann, då har roligast saker hänt.


   
SvaraCitera

Saknar den period1. Den var kanske lite för bra stundtals pga. nu finner jag ingen större glädje i liv1 och tonårsperioden lade ribban högt. Högt som fan. 


   
SvaraCitera

det var trevlig tid studerade då men också jobbig eftersom det fanns  dåliga lärare som utnyttade deras makt.


   
SvaraCitera
färg

var dum och medveten om det. reflekterade över väldigt lite. trodde skolan var viktig så lade ned mycket tid på den. isolerade mig omedvetet och blev rädd för och hatade typ alla. förändrades ganska mycket i och med att jag kom i kontakt med en person som faktiskt tyckte om mig, fastän jag var en sån idiot. men var rädd för henne också, så höll henne på avstånd. och nu är jag bara tom, men det är okej.


   
SvaraCitera

Ganska händelselös period i mitt liv. Var inte speciellt frammåt som människa då, har blivit bättre med tiden. 


   
SvaraCitera

helt uppslukad av hämningar


   
SvaraCitera