Aviseringar
Rensa alla

Tonårens nackdel


Ämnesstartare

Hallå allihopa, kan börja med att berätta att jag har lite finnar här och där, som jag väldigt gärna blir av med.

Mitt upplägg, morgon & kväll,

Tvättar ansiktet med Acos Spotlight Deep Cleansing, sedan efter det drar jag på Acos Acnicyl.

Är det bra eller borde jag ändra på något?


   
Citera

Basiron är bra också. Har alltid basiron i badrumsskåpet pga man vet aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Basiron är bra också. Har alltid basiron i badrumsskåpet pga man vet aldrig.

Basiron, tack, ska kolla upp det. Är det face wash?


   
SvaraCitera

hm kan inte du prova att ändra dina matrutiner typ? vet att flera st som har gjort d har slutat få finnar


   
SvaraCitera

Ekeenns:

Basiron, tack, ska kolla upp det. Är det face wash?

Finns som både tvätt och kräm man tar på efter tvätten och låter vara över natten, eller när man inte ska gå någonstans.


   
SvaraCitera

Att tvätta å smörja in bör fungera om du inte har särskilt aggressiv acne. Ansiktsvatten kan fungera bra också, tar bort det som inte följer med när man tvättar. Har hört från många att basiron är bra också, men jag har inte testat det själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo:

hm kan inte du prova att ändra dina matrutiner typ? vet att flera st som har gjort d har slutat få finnar

Jag gjorde faktiskt det för runt en 20 dagar sen, slutade med allt socker, skitmat och dylikt. Klarade det 17 dagar, jag ska fortsätta med det även om jag käkat lite skräp de 3 senaste dagarna..


   
SvaraCitera

Märkt att min mängd av finnar har diffat väldigt mycket beroende på vad jag ätit. Inte nödvändigtvis onyttiga saker, men viss mat verkar, eller verkade, påverka det mer helt enkelt.


   
SvaraCitera

Oj nu var jag visst lite långsam [blush]


   
SvaraCitera

Ekeenns:

Jag gjorde faktiskt det för runt en 20 dagar sen, slutade med allt socker, skitmat och dylikt. Klarade det 17 dagar, jag ska fortsätta med det även om jag käkat lite skräp de 3 senaste dagarna..

duktig! du behöver inte sluta me de helt plötsligt, men skära ner på det

eller ändra på vanorna lite bara

lycka till = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Att tvätta å smörja in bör fungera om du inte har särskilt aggressiv acne. Ansiktsvatten kan fungera bra också, tar bort det som inte följer med när man tvättar. Har hört från många att basiron är bra också, men jag har inte testat det själv.

Inte aggressiv alls, vad jag tror. Basiron är något jag lär testa!


   
SvaraCitera

Du måste återfukta huden också, med en fuktighetskräm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns som både tvätt och kräm man tar på efter tvätten och låter vara över natten, eller när man inte ska gå någonstans.

Låter bra!

kekeoxo:

duktig! du behöver inte sluta me de helt plötsligt, men skära ner på det eller ändra på vanorna lite baralycka till = )

Tack så mycket. [smile]

Tack för alla snabba svar! Ha det fint [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Du måste återfukta huden också, med en fuktighetskräm

Det gör jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag kört på Basiron 3 dagar. Jag har även börjat dra ner på skitmat.

Återkommer med resultat om cirka 5 veckor.


   
SvaraCitera