Aviseringar
Rensa alla

Tonårsproblem... maybe?


Ämnesstartare

Jag har tonårsproblem!!! Riktigt uttjatad med ändå.

Det är så att jag har a big crush på en kille i min skola.
Han är något otroligt snygg! Begriper inte ens. Har väl kollat in honom sen jag började på gymnasiet.
Problemet är att jag varken känner eller vet vad han är (läggning alltså).
Och här om dagen så pratade jag mer med en tjej som var tajt med honom, bästa kompisar. Och hon vet inget om det, och har inte pratat med honom på ett bra tag, men hon anser honom som den snällaste killen osv osv.

Saker som får mig förvirrande är: Han kollar rakt in i mina ögon så fort han kan, med den där jävla sexiga blicken.
Han glor på mig så fort han ser mig.
Det har hänt 3 gånger nu att han väljer platsen breved mig, när det finns 20 andra lediga platser. 3 gånger!!! Och varje gång får jag panik attacker och kall svettas och ja ni vet känslan.

Har inget att förlora, och tjejen som kände honom sade att han knappast skulle säga "öh..vem är du?" om jag sa hej, vilket jag aldrig kommer våga ändå. Jag har inget att förlora, men jag är ganska så säker på att han varken är bi eller bög. Åh, jag hatar sånt här, det är så jäkla typiskt oss bögar. Inte kul alls.


   
Citera
Tuvan

Men varför sätter han sig brevid just dig hela tiden o ger dig sånna blickar? Känns ju som att han faktiskt måste vara intresserad av dig^^ Försök o prata med honom åtminstone 😀 Jag hoppas det löser sig för dig~


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Åh, jag hatar sånt här, det är så jäkla typiskt oss bögar.

Speak for your self..

Jag brukar också kolla andra killar rakt i ögonen, kul att se hur länge de vågar hålla blicken. Folk som vågar hålla blicken är ofta säkra i sig själva och blir bra kompisar, så han kanske testar dig lite, han är ju helt klart intresserad av vem du är iaf, oavsett om han är bög eller inte.

Nästa ggn du ser honom går du fram och snackar! Fråga om han vill göra läxor med dig på nått cafe efter skolan, träna tillsammans, blåsa ballonger, baka kakor eller whatever. Han kommer självklart fatta att du är intresserad av honom och antingen är han på eller inte.

Jag lovar att du kommer ångra dig länge om du fegar ur och han blir ihop med en annan kille 2 månader senare.

Btw, borde inte denna tråd vara i -> "Relationer, Samlevnad och Kompisar".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Btw, borde inte denna tråd vara i -> "Relationer, Samlevnad och Kompisar".

Oj, visste inte att sådant fanns, och jag har ingen aning om trådar kan bli flyttade? Anyway.

Andy91:

Jag lovar att du kommer ångra dig länge om du fegar ur och han blir ihop med en annan kille 2 månader senare.

Ja men, han kanske skaffar tjej och inte kille? Vilket fall som helst kommer jag bli jätte besviken. Hur fan ska jag göra, jag vågar verkligen inte. Dessutom går han i 2an, så det är ännu läskigare! 🙁

Jag har tänkt på att vänta, tills kunskap fixar fest, vilket vi ska till helgen innan sportlovet. Och jag får hopas på att han kommer, där tänkte jag lägga in en "stöt", genom att ha en vanlig konversation.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Ja men, han kanske skaffar tjej och inte kille?

Eller så skaffar han kille, eller så är han kanske bisexuell och skaffar flickvän efterson killen (du) han egentligen ville ha inte verkade intresserad. Och sure, risken finns att du blir besviken, men bättre det än att undra om det kunde blivit något.

Jag träffade min kille Alexander när jag började ny skola i 2an och han gick i trean. Tycker det är skönt med en kille som är lite äldre, då har vi separata kompis gäng och så, praktiskt. Dessutom gjorde det livet lättare för mig eftersom få vill bråka med Alex, eller hans kille [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Och sure, risken finns att du blir besviken, men bättre det än att undra om det kunde blivit något.

Jo jag vet, vill hellre riskera än att fundera. Jobbigt att gå runt och tänka på det hela tiden. Men vi får se, när jag tar mod till mig att prata med honom. Jag blir alldeles till mig när jag ser honom. Springer runt osv, skolan är så liten så man kan knappt undvika någon. Skit jobbigt[sad]
Men tack ändå för att du tog tid att prata lite!


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Men tack ändå för att du tog tid att prata lite!

Anytime dude, skicka ett mess om du snacka mer nån ggn [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Anytime dude, skicka ett mess om du snacka mer nån ggn [wink]

Will do! 🙂


   
SvaraCitera

Vet hur det är [sad]

Jag har spanat in en kille på jobbet sen jag börja i firman, riktigt söt. Men jag är lite osäker på hans läggning, han har nåt sorts solkors tatuerat på bröstet, o bokstäverna "SS" på axeln. Men jag undrar ändå för här om dagen så kom han fram till mig o fråga om jag hade eld till hans cigarett, för det fanns ju typ 40 andra pers han kunde frågat ist. O ibland så tittar han så lustigt på mig, det får mitt hjärta o smällta.
Hur ska jag göra, när jag hälsar på mornarna så fnyser han bara. Det måste ju betyda nåt, för annars så skulle han ju inte gjort nåt ljud alls tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Men jag undrar ändå för här om dagen så kom han fram till mig o fråga om jag hade eld till hans cigarett, för det fanns ju typ 40 andra pers han kunde frågat ist.

Det är det som gör oss riktigt förvirrade! Jag pallar inte ibland!
Och vad fan ska man göra "hej är du bög eller bi? :)". Freak out skulle jag säga. Jag blir så arg på sånt här.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Och vad fan ska man göra "hej är du bög eller bi? 🙂

Do it[party]
Haha nej men du kan ju vara lite diskret, typ småflörta lite och se hur han reagerar. [wink]


   
SvaraCitera

prinsfarid:

"hej är du bög eller bi? :)".

Fan vad smart, det är det första jag ska fråga på Måndag! Att jag inte tänkte på det, tack så mycket för tippset. Du är en riktig klippa.

Dold text: Om det skiter sig för mig så lägger jag in en stöt på dig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Partycake:

Haha nej men du kan ju vara lite diskret, typ småflörta lite och se hur han reagerar. [wink]

Grejen är den att han kanske håller på att småflörta med mig!
Men jag vet inte det, jag har ingen aning!
Det jobbigaste är nog att vi alltid hamnar nära varandra, som t.ex på maten, avslutningar, vad som helst! ALLTID! Typ, jätte nära varandra. Jätte jobbigt för mig. 🙁


   
SvaraCitera

nazgul:

Vet hur det är [sad]

Ryck upp dig, mannen.
Du kommer få din drömkille tillslut, det lovar jag dig.[love][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Fan vad smart, det är det första jag ska fråga på Måndag! Att jag inte tänkte på det, tack så mycket för tippset. Du är en riktig klippa.

Dold text: Om det skiter sig för mig så lägger jag in en stöt på dig [cute]

Haha, vad gulligt. Men du vet, jag har en crush på killen i min skola, så du kommer aldrig lyckas, tyvärr. :/


   
SvaraCitera