Aviseringar
Rensa alla

Tonårsproblem... maybe?


prinsfarid:

Haha, vad gulligt. Men du vet, jag har en crush på killen i min skola, så du kommer aldrig lyckas, tyvärr. :/

Så ifall han är straight, kommer du då vara celibat resten av livet eller [confused]


   
SvaraCitera

prinsfarid:

jag har en crush på killen i min skola,

fkn faggot


   
SvaraCitera

Alabama Rocker:

Du kommer få din drömkille tillslut, det lovar jag dig.

Singel^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

fkn faggot

va skaru göra?!
turn me straight eller? Good luck1 har försökt själv.

nazgul:

Så ifall han är straight, kommer du då vara celibat resten av livet eller [confused]

Tänk för att jag ska det!


   
SvaraCitera

nazgul:

Singel^^

mmm, men en tripp till Åland kanske skulle ändra på det? [blush]


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Grejen är den att han kanske håller på att småflörta med mig!

Men om du inte är riktigt säker på det så gör något uppenbart, alltså han vet väl antagligen att du är bi/bög så han kan ju knappast missuppfatta vad du menar, alltså inget "kanske" småflörtandes utan något som gör det klart för honom så han slipper gå och tänka "hur menade han med det där..?" han kanske inte heller är säker på vad du vill. [smile]
Det värsta som kan hända är att han säger att han inte är lagt åt det hållet liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Partycake:

Det värsta som kan hända är att han säger att han inte är lagt åt det hållet liksom.

Och om det händer kommer jag vara deppig, skämmas som in i helvete så fort jag ser honom i skolan osv osv. Hur många konsekvenser som helst! :'((((
Nä, jag lägger in en stöt om det blir fest. Det är bäst så för mig iaf.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Tänk för att jag ska det!

Ojoj, lille pojk. När du börjar högstadiet så kommer du se att det finns andra killar här i världen.

Alabama Rocker:

mmm, men en tripp till Åland kanske skulle ändra på det?

Jaa, det vet man ju aldrig [cute], det finns väl bara ett sätt o få reda på det [wink]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Ojoj, lille pojk. När du börjar högstadiet så kommer du se att det finns andra killar här i världen.

Du mannen, jag har haft 2 pojkvänner i mitt liv, tro mig. Jag är lite äldre än det.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

jag har haft 2 pojkvänner i mitt liv, tro mig. Jag är lite äldre än det.

Bevisar väl ingenting, i lekskolan så var väl alla ihop med alla, kille som tjej....det spela ingen roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Bevisar väl ingenting, i lekskolan så var väl alla ihop med alla, kille som tjej....det spela ingen roll

Okej, jag går Naturvetenskaps linjen på Kunskapsgymnasiet. Haha. Lite mer att fundera över eller?


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Naturvetenskaps linjen på Kunskapsgymnasiet. Haha. Lite mer att fundera över eller?

Nej inte precis! Det där låter ju så jävla fjolligt, så jag förstår varför dom "riktiga" bögarna ratar dig. Så du får nöja dig med emo barn som inte riktigt kan bestämma sig för om dom är bi eller inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Nej inte precis! Det där låter ju så jävla fjolligt, så jag förstår varför dom "riktiga" bögarna ratar dig. Så du får nöja dig med emo barn som inte riktigt kan bestämma sig för om dom är bi eller inte...

Så, du menar att bara för att jag inte vill bli tillsammans med dig är jag emo som inte vet om jag är bi eller bög eller straight?[shake]


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Så, du menar att bara för att jag inte vill bli tillsammans med dig är jag emo som inte vet om jag är bi eller bög eller straight?

Precis, nu börjar du komma till insikt [wink]


   
SvaraCitera

nazgul:

Precis, nu börjar du komma till insikt

Måste varit trist när din humor om ditt ragg på jobbet inte klibbade [bigsmile]


   
SvaraCitera