Aviseringar
Rensa alla

Tonårssex i Kambodja


Ämnesstartare


Här är en annorlunda syn på tonårssex jämfört med västerländska mått. Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker att det verkar bra. Det farliga med sex är könssjukdomar, oönskade graviditeter och när äldre människor tvingar yngre att ha sex. Om två 13-åringar bestämmer sig för att ha sex med varandra så ser inte jag problemet, konstigt att det är så tabubelagt, även i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken:
Tycker att det verkar bra. Det farliga med sex är könssjukdomar, oönskade graviditeter och när äldre människor tvingar yngre att ha sex. Om två 13-åringar bestämmer sig för att ha sex med varandra så ser inte jag problemet, konstigt att det är så tabubelagt, även i Sverige.

Det är inte bara tabubelagt, det är olagligt.

fascinerande hursomhelst hur olika kulturer har en så otroligt stark påverkan på människor och synsätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilket jävla liv dock. Föräldrarna ser ut som seniga spaghettis och sliter med jordbruket hela dagarna, medan snorungarna ligger och sover efter att ha knullat under nätterna. Mycket glad


   
SvaraCitera

Gillar att kolla på antropologi.  
tycker att det är en vettig tradition som vi borde ta till Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greken:
Vilket jävla liv dock. Föräldrarna ser ut som seniga spaghettis och sliter med jordbruket hela dagarna, medan snorungarna ligger och sover efter att ha knullat under nätterna. Mycket glad

Haha, jomen man kan också se att få är överviktiga eftersom de inte sitter stilla framför datorn hela dagarna. Söt

Tänk om min pappa gav mig en liten hytt när jag var 12-13 år där jag kunde ha så mycket sex jag ville... hihihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska be pappa att bygga 1 sexhydda till mig....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha får panik av att tänka på det. shit. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb: Det är inte bara tabubelagt, det är olagligt.

inte då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
hahaha får panik av att tänka på det. shit. 

Varför får du panik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Varför får du panik?

en konservativ arab, do the math


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Visst får de syssla med sådant om de vill. Dålig "dokumentär" dock, trodde vi var färdiga med att exotifiera främmande folkslag och kulturer för länge sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Det är inte bara tabubelagt, det är olagligt.

fascinerande hursomhelst hur olika kulturer har en så otroligt stark påverkan på människor och synsätt.

Nej det är inte olagligt för två 13-åringar att ha sex 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaja: , trodde vi var färdiga med att exotifiera främmande folkslag och kulturer för länge sedan.

Va? De är ju exotiska i relation till vår kultur? På samma sätt som vår kultur är exotisk för dom.


   
SvaraCitera
Yaren

rbb:

Det är inte bara tabubelagt, det är olagligt.

När ska folk lära sig? Det är inte olagligt för två personer under 15 att ha sex, det är olagligt för någon över 15 att ha sex med någon under 15, för att motverka pedofili. Dessutom görs undantag ofta om de ligger nära varandra i ålder, tex om en 16-åring har med en 14-åring. 


   
SvaraCitera