Aviseringar
Rensa alla

Top gear


Ämnesstartare

Nu när top gear går mot sitt slut så undrar jag om det var några här som tittade på det


   
Citera
Ämnesetiketter

tittade lite för 10 + år sedan


   
SvaraCitera

Ja det är bästa TV-programmet någonsin hoppas uppföljaren är lika bra.


   
SvaraCitera

Det absolut bästa tv programmet som någonsin gjorts!


   
SvaraCitera

Ja det gjorde jag, uppskattade både programmet och Clarkson även om jag var medveten om att allt han hade säga om saker som inte rörde bilar var ganska efterblivet. Jag tror inte det går att ersätta karln men det säger ju sig själv att man inte kan ha en medarbetare som beter sig på det där viset. Namninsamlingarna osv å Clarkson vägnar lämnar en ganska bitter eftersmak.


   
SvaraCitera

Lite kul och putslustigt ibland, men allt bil- runkeri blev lite för mycket för min smak


   
SvaraCitera

Top Gear kommer inte att dö ut då det redan gjorts om (typ reboot?) flera gånger tidigare, dock lär nog kvalitén på programmet sjunka avsevärt.

Tror på det som det ryktas om - att trion antingen skapar ett konkurrerande program eller plockas upp av någon annan - eller rent av så kommer BBC att be dom komma tillbaka, kanske om ett halvår, tidigare, eller senare. En sak är säker: Hammond, Clarkson och May har inga problem att på egen hand få jobb.

Hjärta


   
SvaraCitera

Bilar är tufft jag tycker det är synd...


   
SvaraCitera

Bryr mig inte så mycket om bilar men det var kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Going fast is not what Will kill you, suddenly stopping Will.-Jeremy ClarksonClarkson


   
SvaraCitera