Aviseringar
Rensa alla

Topless


Niklas:
Nej, det är oanständigt. Kvinnor ska skylas och inte vara en skam för familjen. 

image_12.jpg


   
SvaraCitera
höna

jaa absolut. dock skulle jag aldrig våga för känns som folk skulle glo. är över 18


   
SvaraCitera

öh ja


   
SvaraCitera

superpojken:

jag tänker att jag stödjer detta, men vet att jag skulle fortsätta sexualisera och kolla på kvinnors bara bröst på stranden.
är det motsägelsefullt?

Nja sålänge maninte stirrar eller gör någon obekväm så är det ju okej. Till slut kommer bara bröst att avdramatiseras lite men att folk ska sluta tända på bröst kommer antagligen ej ske.


   
SvaraCitera

CasperJ:

Vem skulle ta illa upp och varför?

man vet aldrig med folk, dom blir ju kränkta av typ allt nu för tiden


   
SvaraCitera

handendärnissen:

man vet aldrig med folk, dom blir ju kränkta av typ allt nu för tiden

Jojo, det skulle det säkert finnas men jag menade mer att en inte borde anpassa sig efter vad andra tar illa upp av. TS borde kunna gå topless oavsett vad folk tycker


   
SvaraCitera

CasperJ:

Jojo, det skulle det säkert finnas men jag menade mer att en inte borde anpassa sig efter vad andra tar illa upp av. TS borde kunna gå topless oavsett vad folk tycker

ja såklart men så får man också tänka på alla peddon, rena paradiset för dom ju


   
SvaraCitera

handendärnissen:

ja såklart men så får man också tänka på alla peddon, rena paradiset för dom ju

pedofiler tänder inte på utvecklade bröst så då är vi inne på en helt annan diskussion. om folk sedan tar illa upp av bröst så får de faktiskt titta bort. de är inte jämförbara med könsorgan.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: pedofiler tänder inte på utvecklade bröst

Hur kan du säga det med säkerhet? De kan ha andra preferenser utöver barn också... 


   
SvaraCitera

S3ON:

Hur kan du säga det med säkerhet? De kan ha andra preferenser utöver barn också... 

ja men då dras de inte till personen i egenskap av pedofil 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

ja men då dras de inte till personen i egenskap av pedofil 

Irrelevant dock? 


   
SvaraCitera

S3ON:

Irrelevant dock? 

haha ja så varför tog du upp det i pedofildiskussionen 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tycker ju själv att bröst är sexigare än könsorgan, så... man kanske lika gärna ska få gå naken? 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

haha ja så varför tog du upp det i pedofildiskussionen 

Jag? 


   
SvaraCitera

i framtiden kommer vi säkert gå nakna för alla har en dator i huvet så man bryr sig inte utan killarna lämnar sperma hela tiden som sen delas ut oså blir barn till i nåt labratorium i en livmoder som inte sitter i en kvinna eller nåt annat skumt... btw i don't like that computer future


   
SvaraCitera