Aviseringar
Rensa alla

Topless på badhus!?


Ämnesstartare

Lindblom:

Visst vore det nice om alla fick gå som de ville, men nu får man ju inte gå naken så..

Tycker jag väl i och för sig att man också ska få om man vill, men du kan ju inte direkt påstå att bröst är lika snuskigt som en kuk? :S


   
SvaraCitera
blum
 blum

Konsumtionshets:

Tycker jag väl i och för sig att man också ska få om man vill, men du kan ju inte direkt påstå att bröst är lika snuskigt som en kuk? :S

nej, men du kan ju inte förneka att kvinnobröst är mer av en sexsymbol än vad en mans bringa är? ;s
förmodligen är det något biologiskt med barn och trams, orkar inte vara vetenskaplig nu. annars hade väl inte majoriteten (inte alla nej, men det måste fan vara klar majoritet? [confused]) tända på just brösten?

Det går ju liksom inte att komma ifrån att det är två helt olika saker, mans- och kvinnobröst
sen förstår jag de som tycker att alla ska få klä sig precis som de vill, men då ska det gälla allt och inte bara tjejer. Hur många tjejer känner sig kränkta när de måste ha bikini liksom, självklart finns det, men för mig känns det mer som att manshatarna vill ha nått nytt att gnälla om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Lindblom:

bröst = big source for fapfapfap

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker bara dom med hängiga tuttar skall få gå topless[blush]


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Om dom vill de så ser jag inget problem i det, deras val.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Varför räcker det inte med att inse att vi är lika mycket värda, att vi fungerar precis lika bra, förtjänar lika bemötande, lika lön för ett visst arbete och att vi inte på något sätt står under mannen.

Att försaka intala sig att våra kroppar är likadana, det är bara löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

LightInDarkness:

"...Män och kvinnor är olika, det går inte att komma ifrån..."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

nej, men du kan ju inte förneka att kvinnobröst är mer av en sexsymbol än vad en mans bringa är? ;s
förmodligen är det något biologiskt med barn och trams, orkar inte vara vetenskaplig nu. annars hade väl inte majoriteten (inte alla nej, men det måste fan vara klar majoritet? [confused]) tända på just brösten?

Fast det är ju något konstruerat av samhället? I länder där kvinnor måste ha burka så är ju all hennes hud sexladdad? Finns ju massa kristna fanatiker som vill att tjejer inte ska få gå i kort kjol för att de tycker det är alldeles för sexuellt laddat. Samma med bikinin när den kom istället för baddräkten. Konstigt nog ifrågasattes aldrig mannens hud på samma sätt. Shorts t.ex. har ju aldrig setts som konstigt att killar har, medan det förr vad dödssynd om tjejens ben syntes överhuvudtaget.

Lindblom:

sen förstår jag de som tycker att alla ska få klä sig precis som de vill, men då ska det gälla allt och inte bara tjejer. Hur många tjejer känner sig kränkta när de måste ha bikini liksom, självklart finns det, men för mig känns det mer som att manshatarna vill ha nått nytt att gnälla om

Likställ gärna inte feminism med manshat, det är korkat. [crazy] Skulle jag vara självhatande man då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Om killarna går utan byxor så är det helt ok 😀 Lite mer som vamla tider när alla gick o blottade sig^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej för jag vill inte se massa kvinnors hängiga bröst! Och inte heller till följd av dessa - pojkar och män i olika åldrars ergigrerade penisar bukta innanför badshortsen eller smygfappande under vattnet.

Seriöst... gross. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

nej, men du kan ju inte förneka att kvinnobröst är mer av en sexsymbol än vad en mans bringa är? ;s

Image
Image

Say what?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Seriöst... gross.

hahahaha XD
Men gamlingar med hängbröst e nog inte så på o visa dom heller xD
fast iofs så brukar de inte ha ngt emot att slöänga av sig kläderna[chocked]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Konsumtionshets:

Likställ gärna inte feminism med manshat, det är korkat. [crazy] Skulle jag vara självhatande man då eller?

nej, jag särskiljer på feminister och manshatare, även om det bara blir svårare för de senare bara blir fler och fler och allt dummare.
tycker att det här är en sådan fråga som är lite på gränsen ^^ kan vi börja med att inse att vi är lika mycket värda till att börja med, så kan vi ju börja låtsas som att våra kroppar ser likadana ut efter det....

Konsumtionshets:

Fast det är ju något konstruerat av samhället?

Ja men grejen är ju, att det är stor skillnad på just brösten, när det gäller män och kvinnor. Det är ingenting som någon religion eller gammal kultur har hittat på. Kvinnor har i princip "en kroppsdel" som mannen saknar.

Konsumtionshets:

I länder där kvinnor måste ha burka så är ju all hennes hud sexladdad? Finns ju massa kristna fanatiker som vill att tjejer inte ska få gå i kort kjol för att de tycker det är alldeles för sexuellt laddat. Samma med bikinin när den kom istället för baddräkten. Konstigt nog ifrågasattes aldrig mannens hud på samma sätt. Shorts t.ex. har ju aldrig setts som konstigt att killar har, medan det förr vad dödssynd om tjejens ben syntes överhuvudtaget.

Ja, men vad är skillnaden på mäns och kvinnors hud och hår? mäns och kvinnors magar?
sånt fanatiskt trams tycker jag är sjukt, ja.
förstår du hur jag menar, det känns som om jag inte riktigt make sense 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Stringburka:

Say what?

det där är som att ta en bild på en skrumpen gubbkuk och en ung skitsnygg tjejs (nyrakade, enligt dagens ideal) fitta, och försöka bevisa att de inte har samma sexuella status........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

hahahaha XD
Men gamlingar med hängbröst e nog inte så på o visa dom heller xD
fast iofs så brukar de inte ha ngt emot att slöänga av sig kläderna[chocked]

Nej precis, de som man tänker "Nej ta inte av dig kläderna...! Nej nej NEJ NE.... AHHHHRRGGGH.... *blind*" som alltid tar av sig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tror inte på att du är en man på riktigt, vilken man säger nej till nakna kvinnobröst? [shake]

[ops]


   
SvaraCitera