Aviseringar
Rensa alla

Topp 3 skitstövlar i etablissemanget


Ämnesstartare

1. Magnus Betnér
Image

Har inga riktiga åsikter men låtsas som han har det, är den mest politiskt korekta människan i världen och har OTROLIGT kontroversiella åsikter som "Muslimer är okej", "Rasister är dumma", "Runar är dum" "Jag tror inte på Gud" och så vidare.

Hans stand-upp i en moské måste vara en av de största rövslickningarna av Islam någonsin, att säga saker som att "Halalslakt är okej" och "Ni muslimer är bättre än kristna för ni följer alla regler" och så vidare är bara så stöööört löjligt.

Dock tycker alla ungdomar att han är bra för han säger vad "alla tänker" vilket gör han till den största skitstöveln inom etablissemanget, någonsin!

2. EMD
Image

Jag skyller det vidriga fjortismodet enbart på EMD. Deras musik är usel och dom hjärntvättar småtjejer till att konsumera skräp och dom får småkillar att tro att hängbyxor, missbruk av hårvax och hiphop-kepsar är snyggt.

EMD är ondska i sin renaste form.

3. Stureplan och kola-kändisar
Image

Paris Hilton, Nicole Richie, Mary Kate och Ashley Olsen, Alex Schulman, Calle Schulman, Katrin Zytomierska och resten av det kokain snortande alternativt champagne-drickande packet får en delat och välförtjänt tredjeplats. Skitstövlar.

Och nej, Mona Sahlin, Carola och Hitler hör inte till etablissemanget eftersom ingen tycker om dom och därför har dom inget inflytande i samhället.

Vilka anser du vara de största skitstövlarna i etablissemanget?


   
Citera
Ämnesstartare

du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EMD, tveklöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du.


   
SvaraCitera

McLuver:

. Magnus Betnér

Är bäst[y][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

du.

passaro:

Du.

värdeuppgift:

Du.

McLuver:

Och nej, Mona Sahlin, Carola, Hitler och McLuver hör inte till etablissemanget eftersom ingen tycker om dom och därför har dom inget inflytande i samhället.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra tråd, fast jag gillar magnus, men ska tänka på det hela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Du.

passaro:

Du.

iosib:

du.

värdeuppgift:

Du.

Men sämst eller:

Nintendo:

McLuver hör inte till etablissemanget eftersom ingen tycker om dom och därför har dom inget inflytande i samhället.

[y]

Eftersom jag inte har något inflytande så hör jag inte till etablissemanget, i alla fall inte för en jag kommit tvåa idol och då ska jag se till att fortsätta vara rebell och inte en nickedocka till skivbolagen. [y]


   
SvaraCitera

Blake Fielder Civil, Kristofer Åkesson, Johan Palm och Caroline af Ugglas.. När man ser dom, är det inte naturligt att bara vilja slå ihjäl dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

McLuver är ett svin även ifall han inte hör till etablissemanget och jag hatar honom över alla andra troll här på sidan.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondinbella ligerr än så länge som obesegrad etta på min lista...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

McLuver är ett svin även ifall han inte hör till etablissemanget och jag hatar honom över alla andra troll här på sidan.

Är inget troll, bara oseriös ibland men jag har aldrig skapat en tråd för att bara provocera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar dig. Håller med dig om typ allt du skriver.


   
SvaraCitera