Aviseringar
Rensa alla

topplista etniciteter (rent estetiskt)


Ämnesstartare

inte så vanligt att folk diskuterar detta, men för mig känns det uppenbart att hyfsat många bör ha rent estetiska preferenser vad gäller människors etnicitet. jag vet att jag har, i alla fall. så, har ni några, och i så fall vilka? 

för mig kommer mellanösternfolk (skev specifikation, men araber/perser/egypter, typ, de ser väl rätt lika ut) på klar förstaplats, dumt bara att så många har en tendens att vara muslimer, vilket kan jävlas med mina föredragna förhållandeformer. på andra plats kommer stereotypa skandinavier (ståtliga blonda och blåögda arier), och tätt efter det slaver (de hade nog tagit andra plats om det inte varit så att de har en tendens att vara så förbannat långa). hyfsat tätt efter det kommer östasiater (typ japaner/koreaner). sen vet jag faktiskt inte riktigt.

det är så störande, för typ alla jag legat med har varit rätt jävla ariska, undantaget typ två som varit brunögda, varav en som väl skulle kunnat misstas för sydeurope eller nåt. ska försöka hinna med lite mer rasblandning framöver. jag själv är för övrigt rätt arisk, förutom att jag har typ råttfärgat hår i stället för blont. 

vad är era åsikter i frågan? 


   
Citera
Ämnesstartare

gillar också det typiska ariska utseendet, och vissa medelhavsutseenden.
  +tror det är norra turkiet där d brukar ha fina drag och grönbruna ögon, + iraner,  spanjoner lite kanske

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och vissa arabiska män ser mkt bra ut, dock är det 0 lockade pga oftast troende eller fuckad kvinnosyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar främst skandinaver och syrianer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sådant kan man ju inte skriva här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
sådant kan man ju inte skriva här.

kan man ju. det är väl en preferens som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

kan man ju. det är väl en preferens som alla andra.

ja, fast en del preferenser bör förbli hemliga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja, fast en del preferenser bör förbli hemliga. 

du får väl hemlighålla dina preferenser (renrasiga nordmän) om du vill, det hindrar inte mig från att starta en tråd om sådana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

du får väl hemlighålla dina preferenser (renrasiga nordmän) om du vill, det hindrar inte mig från att starta en tråd om sådana.

lol det tror du, va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Arier, västafrikaner, vissa araber, typ iranier

- Asiater, östafrikaner, sydeuropéer och sydamerikaner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, har ingen favoritetnicitet.. Tycker man kan hitta jävligt snygga och shyssta i varenda. 

Kan nog tala för alla bortsett från indier, har tamigfan aldrig träffat på en indier. 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

lol det tror du, va?

det är jag övertygad om, men jag hade inte behövt anklaga dig på lösa grunder om du bara erkände dina dragelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är jag övertygad om, men jag hade inte behövt anklaga dig på lösa grunder om du bara erkände dina dragelser.

en motivation skulle vara trevlig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

en motivation skulle vara trevlig. 

jag har sett hur du smekt dina foton på rudolf hess som du har i plånboken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag har sett hur du smekt dina foton på rudolf hess som du har i plånboken.

jag är uppriktig intresserad av att veta. 


   
SvaraCitera