Aviseringar
Rensa alla

Torgmöte om svenskfientlighet


HappyEnd:

För att ni RASISTER och VILL att statestiken för invandrarbrotten ska vara hög så att ni har något att skylla på när det gäller er FRÄMLINGSFIENTLIGHET!

Men den är ju extremt hög, ditt jävla pucko!

REN statistik kan man knappast förvränga. Läs själv hos Brå och Scb så ser du. Och påstå nu inte att dessa MYNDIGHETER är rasistiska, det är att gå för långt till och med för vänsterpatrasket.


   
SvaraCitera

GNBG:

REN statistik kan man knappast förvränga. Läs själv hos Brå och Scb så ser du. Och påstå nu inte att dessa MYNDIGHETER är rasistiska, det är att gå för långt till och med för vänsterpatrasket

Vad fan är det för jävla REN satistik du snackar om?
Du är förihelvete dum om du stirrar dig blind på statisitik.

Räcker det inte med att polisen tar hand om de som begår brotten, eller måste ni verkligen annordna ett helt jävla torgmöte?!


   
SvaraCitera

Tänker alltid SDU som socialdemokratiska ungdomsförbundet. Vet inte vem det säger mest om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Verkar som att kommunisterna är lika dåliga på att tänka som de var under Stalins tid

Vadå, det gick ju bra för Stalin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vadå, det gick ju bra för Stalin.

Det gick ganska kast för Stalin, även om han lyckades besegra Hitler och c/o. Hela Sovjet var ju ett stort slarvbygge.

HappyEnd:

Räcker det inte med att polisen tar hand om de som begår brotten, eller måste ni verkligen annordna ett helt jävla torgmöte?!

Haha, smart [bigsmile]
Ner med allt civilkurage och låt den ineffektiva polismakten sköta allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Det gick ganska kast för Stalin, även om han lyckades besegra Hitler och c/o. Hela Sovjet var ju ett stort slarvbygge.

Det gick alldeles utmärkt för Stalin personligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det gick alldeles utmärkt för Stalin personligen?

Det tror jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Det tror jag inte.

Övertygande.


   
SvaraCitera

Blade Runner:

Haha, smart
Ner med allt civilkurage och låt den ineffektiva polismakten sköta allt.

Jag äger.

Nej, men vi bor ju trots allt i Sverige och här finns ju inte direkt någon civilkiruage.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Övertygande.

Tack.

HappyEnd:

Nej, men vi bor ju trots allt i Sverige och här finns ju inte direkt någon civilkiruage.

Borde kanske finnas med tanke på att brottslingarna tar över landet bit för bit, medan vi tror att välfärd och så ska lösa allt.


   
SvaraCitera

GNBG:

Troligtvis är det kombinationer av ovanstående som slutligen avgör.

läs den här tråden.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=213580&page=1#7878751


   
SvaraCitera

GNBG:

Felet ligger inte på bostadsorten/levnadsstandarden. Man kan säga att ett problemområde betecknas av att det bor stor andel invandrare i det. Det finns gott om liknande områden med mycket svenskar och dessa har inte en hög brottslighet.

Det där är ju inte sant. Där jag växte upp i en sorts förort till en medelstor stad var brottsligheten mycket hög även fast det i princip bara bor svenskar i området. Tror det varit ungefär ett mord vartannat år där även fast stället bara har en 7000 invånare. Det är helt enkelt ett arbetarområde där också några arbetslösa och en del socfall bor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NovelläserskaN:

Eftersom den förra tråden om saken blev låst skapar jag en ny.

Do take a hint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera