Aviseringar
Rensa alla

torkar du eller inte?


Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

torkar och kissar fan ändå.

mm, men det handlade ju om fittor.

Blivande_japan:

jag brukar känna mig kissnödig efterfast ibland får man sitta en liten stund innan man klarar slappna avhar väl bara vanan inne pga rädd för att få urinvägsinfektion

bra, vill lära mig.

svefnpurka:

föredrar helkroppssanering, och det är väl papper det minst lämpliga verktyget för.

svinto?

g*nus:

Känner mig alltid jättekissnödig efteråt och bara slappnar av och lutar mig bakåt, typ. Har väl betingat mig själv på att bli kissnödig och avslappnad. Är alltid superavslappnad efter (bra) sex, så går rätt lätt med själva musklerna

tvärtom för mig, kan verkligen inte kissa.

Ögon i en plåthink:

Den man ligger med får bädda! Och torka.

orka bädda[crazy]

Ögon i en plåthink:

Jag har inget behov av att torka fittan i alla fall, men andra grejer/kroppsdelar kan kanske behöva torkas

nu gör du mig generad igen, men det är bara för att jag kan relatera osv. usch vad hemskt det blev nu.

isola:

Kissar, och därmed torkar.

men torkar du när du haft sex?


   
SvaraCitera

amsi:

bra, vill lära mig.

du kan ju alltid prova att spola i kranen el ngt
bara man "lär" kroppen blir det nog lättare gissar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du kan ju alltid prova att spola i kranen el ngtbara man "lär" kroppen blir det nog lättare gissar jag

ska försöka. förut kunde jag inte kissa samma dag ens, men det börjar bli bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

oftast (Du röstade på detta alternativ)

nästan alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

men torkar du när du haft sex?

ja alltså jag kissar ju efteråt. blir tom kissnödig av ickepenetrerande sex. man behöver ju ändå torka bort sitt egna våta liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

. förut kunde jag inte kissa samma dag ens, men det börjar bli bättre.

drick mer!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja alltså jag kissar ju efteråt. blir tom kissnödig av ickepenetrerande sex. man behöver ju ändå torka bort sitt egna våta liksom.

vadå, torkar du bort lubrikationen?

isola:

drick mer!!!

jag dricker mycket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vadå, torkar du bort lubrikationen?

blir ju så automatiskt i och med att jag torkar mig när jag kissat och jag alltid kissar efteråt, men skulle nog gjort annars också pga vill inte gå runt och känna det som om jag kissat i trosorna sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

blir ju så automatiskt i och med att jag torkar mig när jag kissat och jag alltid kissar efteråt, men skulle nog gjort annars också pga vill inte gå runt och känna det som om jag kissat i trosorna sen

aha. men du behöver ju inte ta på trosorna efteråt[wink]


   
SvaraCitera

amsi:

nu gör du mig generad igen, men det är bara för att jag kan relatera osv. usch vad hemskt det blev nu.

Kan posta en varningsskylt innan mina inlägg så du slipper behöva påminnas om att jag har sex ibland. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Kan posta en varningsskylt innan mina inlägg så du slipper behöva påminnas om att jag har sex ibland.

nä, det var en annan sak jag tänkte på, men det är oviktigt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

mm, men det handlade ju om fittor.

det står ju ingenstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tlaltecuhtli:

det står ju ingenstans.

nej, jag tyckte att det var för äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja. pga kissar efteråt


   
SvaraCitera

amsi:

ska försöka. förut kunde jag inte kissa samma dag ens, men det börjar bli bättre.

vad konstigt [shake] var du inte kissnödig heller?


   
SvaraCitera