Aviseringar
Rensa alla

Torsdagsångest


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Skriver av mig här nu:
Vaknade och ba: åhnej allting skiter sig. Skolan går jättedåligt för tillfället och jag slutar om mindre än en månad och jag har jättemycket att göra och allting känns svårt och jag är hyperful jämt nuförtiden och känner att jag är en jobbig person, ivägen jämt, och jag måste för tusan börja packa ihop inför flytt snart??? Så himla stressad och frustrerad och framtiden känns väldigt oviss och jag hatar det. Jag vill ha planer, konkreta planer, vill veta vad som händer och just nu är allting bara kaotiskt och läskigt. What to do you guys??????

Är ni torsdagsglada idag? Jag hoppas det! 


   
Citera

eh försov mig sådär fyra timmar (har börjat bli standard, fan) har inte varit i skolan mkt alls senaste månaderna typ :CCC känner mig dålig. duschade inteigårkväll,så nu sitterjagmed gårdagens sminkoch typ, smguldet i en liten ask vad gäller ofräscht hår. min katt kräks mask.  min medicin hjälper typ inte, sista tabletten idag sne måste jag köpa ny stor förpackning, vårdcentralen hör inteav sig och nu när jag tänker på det är nog dagen rätt bajsig ändå.


   
SvaraCitera

och ja innan alla tycker att jag är en djurplågare, upptäckte maskspya typ kl 3 på natten på valborg. apoteket är ju stängt första maj men nu iom attj ag inte hinner till nästatåg ska jag gå nu såhär mitt på dagen. när jag duschat.hade annars planerat att göra direkt efterskolan ok


   
SvaraCitera

hej.


   
SvaraCitera

Story of My life + e redan pank...


   
SvaraCitera

sånt löser sig alltid! flyttpacka kan man hinna med på en dag 

mvh

erfaren

sj så har min fullbokade torsdag gått till att bara innehålla ett möte kl 17. det känns nice. fast hade behövt jobba för att få ihop pengar...


   
SvaraCitera

skolan slutar snart, har än så länge tagit en tredjedel av poängen. sen har jag inget jobb. sen var jag inte på en enda föreläsning på förra delkursen o hade lovat mig sj att gå på alla den nya delkursen. börjar idag och jag är 20 mil från lund. jaja.


   
SvaraCitera

rebeca:
skolan slutar snart, har än så länge tagit en tredjedel av poängen. sen har jag inget jobb. sen var jag inte på en enda föreläsning på förra delkursen o hade lovat mig sj att gå på alla den nya delkursen. börjar idag och jag är 20 mil från lund. jaja.

va pluggaru?


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

elverpigen:
eh försov mig sådär fyra timmar (har börjat bli standard, fan) har inte varit i skolan mkt alls senaste månaderna typ :CCC känner mig dålig. duschade inteigårkväll,så nu sitterjagmed gårdagens sminkoch typ, smguldet i en liten ask vad gäller ofräscht hår. min katt kräks mask.  min medicin hjälper typ inte, sista tabletten idag sne måste jag köpa ny stor förpackning, vårdcentralen hör inteav sig och nu när jag tänker på det är nog dagen rätt bajsig ändå.

internet:
Story of My life + e redan pank...

rebeca:
skolan slutar snart, har än så länge tagit en tredjedel av poängen. sen har jag inget jobb. sen var jag inte på en enda föreläsning på förra delkursen o hade lovat mig sj att gå på alla den nya delkursen. börjar idag och jag är 20 mil från lund. jaja.

HjärtaHjärtaHjärta
I feel for you babes. Det här med livet ibland alltså. :(((((((((((((((


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

amsi:
hej.

Hejhej.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Blivande_japan:
sånt löser sig alltid! flyttpacka kan man hinna med på en dag 

mvh

erfaren

sj så har min fullbokade torsdag gått till att bara innehålla ett möte kl 17. det känns nice. fast hade behövt jobba för att få ihop pengar...

Vad optimistisk du är! Det är bra. Och du verkar ha en bra dag, också trevligt.
Hur var valborg för dig förresten? 


   
SvaraCitera

tack Glad


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

va pluggaru?

sociologi, en kurs som är speciellt inriktad på "kön, klass & etnicitet"


   
SvaraCitera

i feel ya. hnnnnnnnngh


   
SvaraCitera

24/7:

Vad optimistisk du är! Det är bra. Och du verkar ha en bra dag, också trevligt.
Hur var valborg för dig förresten? 

det var nice! fast glömde äta middag så på kvällen blev jag alldeles för full och kräktes i en systemetpåse. men resten av dagen var trevlig! hur hade du det?


   
SvaraCitera