Aviseringar
Rensa alla

Totalhackad - WoW


Ämnesstartare

Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag blir galen här.

Mitt World of Warcraft konto har blivit så hackat det bara kan bli. Någon har bytt pass och registrerad e-mail adress på kontot. Jag har glömt svaret på min Secret Question. Jag mailade Blizzard om detta och sen ringde jag och de sa att dom inte fått något mail från min adress. Fast jag är helt säker på att jag skickat ett.

Är det någon som varit med om något liknande? Hjälp skulle uppskattas. [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

skaffa ett nytt acc eller starta nagon gayfacebookgrupp


   
SvaraCitera

Det är ett tecken på att du bör lägga ner WoW.


   
SvaraCitera

det är nog du själv som försöker komma åt ett konto gissar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bifoga en kopia på din legitimation och skicka in och säg att du har blivit hackad.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

skaffa ett nytt acc eller starta nagon gayfacebookgrupp

boy15malmö:

Det är ett tecken på att du bör lägga ner WoW.

mastodontfilmsMats:

det är nog du själv som försöker komma åt ett konto gissar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också hackad, har ringt dom 12 gånger på en fucking vecka. Varje gång jag ringer ber dom mig göra en ny sak, skicka CD-key, ta ett foto på mitt IDkort, adress etc. Nu när jag ringde dom idag är tydligen en sista sak som saknas. A photograph on a utility bill, dvs en räkning av något slag. Hur i hela friden skulle jag ha en räkning när jag är 16 frågade jag honom i telefonen?! Då lade idioten på.

Nu har jag spammat sönder blizzards forum med trial acc och hoppas på att dom svarar..

Hur svårt kan det vara och skicka ett jävla lösenord på mitt mail bara=? För dom säger att emailen är fortfarande detsamma, men dom vill ändå inte göra det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Hur svårt kan det vara och skicka ett jävla lösenord på mitt mail bara=? För dom säger att emailen är fortfarande detsamma, men dom vill ändå inte göra det..

Självklart inte. Det är raktigenom idiotiskt att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haxxed to da max.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Självklart inte. Det är raktigenom idiotiskt att göra.

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

lol

Låt oss dra ett konkret exempel. Din ärkerival i allt, Torsten Terrible är hemma hos dig med hjälp av inbrott/gick i sömnen/han är din bror/etc.. Du glömde datorn igång när du kollade mailen innan du stack hemifrån och din brevlåda är öppen till allas beskådning. T. Terrible, som brukar PvPa och förlora mot dig är mycket bitter och blir mycket glad när han ser din mail öppen. Han ringer ett kort samtal till WoWs fakultet och eftersom det är din mail och inte någon annans så måste väl brevet gå till dig?

FEL

Torsten Terrible äger nu ditt konto. You have just lost the game, literally.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev hackad en gång - men har man lite vett i skallen så fixar man tillbaka det.
Det fixade sig på 24 timmar.

Låter ingen lira på mitt account längre - och lirar inte på andras än min egen dator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man glömmer sin secret question får man tyvärr skylla sig själv

Tror dock att man kan få tillbaka det via sin CD-key


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Om man glömmer sin secret question får man tyvärr skylla sig själv

När jag skaffade kontot för många år sen så visste jag inte vad secret question var. Jag frågade min brorsa och han sa väl bara "det där är bara nåt skit som man inte behöver". Skulle gissa på att secret answer är nåt i stil med adsdjss.

En annan grej som gör att jag får svårare att få tillbaka kontot är att det står i en annan persons namn. Jag köpte det av bekant för länge sen. Så ifall dom vill ha mitt ID-kort så är det väl ingen idé?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shitstorm:

Jag har glömt svaret på min Secret Question.

Fail. [n]


   
SvaraCitera