Aviseringar
Rensa alla

Totally fuckable


Ämnesstartare

Typ alla som är totally fuckable är för unga. Lammkött alltså. Så jag funderar på om det inte är läge att vidga sina vyer lite? [cry] Vågar man knulla lammkött utan att riskera att drabbas av barnbasiller eller något annat åldersrelaterat snusk? [sad]

Alltså om folk bara slutade säga/skriva hur gamla de var skulle det ju inte vara några problem alls, någonsin [chocked] Kanske läge att införa "du ser ut att vara så här gammal - ålder" istället för vad som kanske står i folkbokföringen [rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Achatina:

Din egen ålder -1 till 4år (Du röstade på detta alternativ)

Lammköttsepitetet utgår i min mening från den som utdelar det. Därför vore just nu yngre än så bara läskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Hur gammalt är ett lammkött i dina ögon?

Alla som inte är fyllda 30.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Din egen ålder -5år (Du röstade på detta alternativ)

Fast minus ännu mer. Beror sig helt på hur gammal jag är.


   
SvaraCitera
smisk

Achatina:

Din egen ålder -1 till 4år (Du röstade på detta alternativ)

Bläh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Under 15år (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Under 15år (Du röstade på detta alternativ)

Inget alternativ passar riktigt men skulle säga 14-17år kanske. Men om jag var 45 och hade en partner som var 25 skulle det nog klassas som lammkött med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Inget alternativ passar riktigt men skulle säga 14-17år kanske. Men om jag var 45 och hade en partner som var 25 skulle det nog klassas som lammkött med.

Lyckligtvis är de flesta medlemmar här inte 45 utan snarare under 30 [crazy] (vilket är post-ungdom men pre-uråldrig :3)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon är lammkött när det syns en uppenbar åldersskillnad till mig helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Din egen ålder -1 till 4år (Du röstade på detta alternativ)

-3 år = total lammkött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

(vilket är post-ungdom men pre-uråldrig :3)

[love]

Jag svarade ju egentligen inte på frågan. Lite beroende på fysisk utveckling och omständigheter ser jag inga problem med att ha sex med en 15åring. Jag kanske inte skulle vilja ha ett seriöst förhållande, men som KK skulle funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Lammkött har ingen ålder [no-no] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Achatina:

Din egen ålder -1 till 4år (Du röstade på detta alternativ)

Euww. Euww euww euww.
Dold text: Tills man är så gammal så typ 10 år gör noll skillnad, men då är man ju redan halvdöd

Achatina:

Kanske läge att införa "du ser ut att vara så här gammal - ålder" istället för vad som kanske står i folkbokföringen

Låter farligt! Tänk om man får veta riktig ålder efteråt och så är det en jävla snorunge [censur]


   
SvaraCitera

Finns ju inget alternativ som passar. Förstår inte frågan riktigt. Lammkött är ju något man vill ligga med, men du verkar vilja ha reda på när man inte vill ligga längre?

Achatina:

Kanske läge att införa "du ser ut att vara så här gammal - ålder" istället

För några år sen tyckte en tjej att jag var 17. Det var ganska långt från sanningen. Och i somras fick jag inte köpa öl utan leg. Dvs, jag såg 17 ut.

Så min sån ålder är 17. Är det lammkött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Din egen ålder -1 till 4år (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera