Aviseringar
Rensa alla

Tough love på 3an


Ämnesstartare

det är en sjukt bra serie, superintressant.

någon annan som följer?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du är ingen ungdom! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är ingen ungdom!

Agree [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är ingen ungdom!

vet, men får jag inte vara här ändå? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

någon annan som följer?

F och liknande signatur. Originellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemlig:

F och liknande signatur. Originellt.

haha vet :p, tänkte på dig när jag tog min signatur. hade inge bra fantasi. kommer nog byta snart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

haha vet :p, tänkte på dig när jag tog min signatur. hade inge bra fantasi. kommer nog byta snart

Aaah. Bra. Du får ju min att kännas oseriös.


   
SvaraCitera

retsti:

annan

gillar din avatar iaf, michael cera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

gillar din avatar iaf, michael cera

den scenen i filmen är riktigt skön 🙂


   
SvaraCitera

retsti:

den scenen i filmen är riktigt skön 🙂

fast jag tyckte inte filmen var bra alls faktiskt. hade ashgöa förväntningar men neee..han brukar va bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

fast jag tyckte inte filmen var bra alls faktiskt. hade ashgöa förväntningar men neee..han brukar va bättre

vill se den filmen. Påminner tydligen om huvudkaraktären enligt mina vänner, hoppas de hittar på.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

fast jag tyckte inte filmen var bra alls faktiskt. hade ashgöa förväntningar men neee..han brukar va bättre

juno <3

fast jag tyckte filmen var bra. eller den gav mig i alla fall goda tankar kring livet och jag ifrågasatte lite egna ageranden. om en film får mig att tänka så, så är den bra för mig 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

Jag såg ett avsnitt av serien en gång. Det var en av de töntigaste serier jag någonsin sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retsti:

vet, men får jag inte vara här ändå? [party]

Ah det får du! [blush]


   
SvaraCitera

hemlig:

vill se den filmen. Påminner tydligen om huvudkaraktären enligt mina vänner, hoppas de hittar på.[sad]

hahaha. killen eller tjejen? [crazy]

retsti:

juno <3

fast jag tyckte filmen var bra. eller den gav mig i alla fall goda tankar kring livet och jag ifrågasatte lite egna ageranden. om en film får mig att tänka så, så är den bra för mig 🙂

ja, juno <3 och älskar ellen page.

såklart. jag älskar filmer som får en att tänka om, filmer som man kommer ihåg en bra bit efter att man sett dem. men youth in revolt var verkligen ingen sån film för min del iaf.


   
SvaraCitera