Aviseringar
Rensa alla

Tove Styrkes nya


Ämnesstartare

heej, nu är det så att idol tove har släppt sin första singel
million pieces heter den ( http://open.spotify.com/track/1G6BK7aFTpgJVDmQuNFgDL )
den e ásbra, bled jättegla för att jag för en gångs skull kunde uppskatta en "fjortislåt", kanske skulle jag slippa tvingas hålla för öronen varje gång nån satte på radion i sommar, och kanske var svensk mainstreammusik på väg till nått bättre MEN NEHE , tydligen inte, har fått höra att den inte gillas och folk tkr den e DÅLIG? va?
inte bättre kände jag mig näär jag fick veta att det var shout out-killen som hade skapat den, kvävs det alltså sveriges bästa typ indiepopslåtskrivare för att jag ska gilla den, kan inte nån vanlig sony bmg-kille producera en bra låt nån gång, née känns inte som det
kan nån åtminstone trösta mig genom att säga att låten är bra


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

SO DONT BREAK ME MA BABY U KNOW U OWW ME BETTA IM LEAVING BY THE HOUR (??) lyrixen har inte släppts än...


   
SvaraCitera

ne


   
SvaraCitera

hade hoppats på något mer


   
SvaraCitera

eller hoppats är fel ord men trodde den skulle va bättre iaf


   
SvaraCitera

[n]
Lät inget speciellt det där.

All sådan där musik är ju värdelös. Anledningen till att hon fick sjunga är väl att hon är lite känd. Så de betalar någon att fixa en låt så får hon sjunga den bara. [zzz]


   
SvaraCitera

är ju helt i linje med tidigare skit som kommit levande ur det där programmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men nehe det är ju jättebra, ni fick väll bara lite vridd syn på den när jag talade lite väl gott im den


   
SvaraCitera

IN THE NAAAME OF LOOOVE


   
SvaraCitera

Hemsk [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vafan är bra då??


   
SvaraCitera