Aviseringar
Rensa alla

Toxikofili (eller nalkofili)


Gasell
Ämnesstartare

stereo total:

Jag kan förstå attraktion av själva missbruket och begäret, absolut. Dock funkar det inte för mig då missbrukare ofta har en jävligt kissig hygien.

Glaad:

Håller med!

Vad kul att ni också attraheras av det 🙂

Nej, det med skabbigheten kan ju vara en nackdel. Jag tycker oftast om det hos knarkare, då jag tycker att det "hänger ihop" med missbruket, fast inte alltid. Jag hade inte velat vara ihop med någon så skabbig, men jag hade av flera skäl inte heller velat vara ihop med en missbrukare.

Har ni sett någon av serierna jag skrev om?

Maxwinner:

intressant fetish. (inser hur dryg och ohövlig min kommentar låter men jag tycker det for real)

Jag tyckte inte att det lät drygt och ohövligt 🙂

Olagligt:

Gasell: Jag tänder inte på knarkare irl,

Alkisar då?

Nej, inte irl. Alla missbrukare jag tänder på är i böcker, tv-serier, filmer, mitt huvud. 😛 Hurså?

Är det förresten någon som vet varför man bara får posta fem inlägg i timmen det första dygnet man är medlem? (det är anledningen till ifall det dröjer innan jag svarar)


   
SvaraCitera

Gasell:

Är det förresten någon som vet varför man bara får posta fem inlägg i timmen det första dygnet man är medlem? (det är anledningen till ifall det dröjer innan jag svarar)

För att hindra spam från nya användare skulle jag tippa på.


   
SvaraCitera

Gasell:

Är det förresten någon som vet varför man bara får posta fem inlägg i timmen det första dygnet man är medlem? (det är anledningen till ifall det dröjer innan jag svarar)

För att förhindra spam osv.


   
SvaraCitera

Gasell:

Har ni sett någon av serierna jag skrev om?

Nej. Har du sett trainspotting? Karaktären Renton är ohyggligt sexig faktiskt.


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

Ja, det har jag ^^ Ja, alltså, wow! Alltså, hela heroingrejen borträknad är han ju ändå grymt het. Så det är ett stort plus 😀

Men det är också ett bra exempel, jag tycker att det är hetare när han ska tända av och skriker I need one more fucking hit än när han liksom springer omkring och bara knarkar för skojs skull eller vad man ska säga. Sedan är det väl aldrig för skojs skull med heroin, hur mycket folk än försöker övertyga sig om det.

Sedan verkar många jag har pratat med tycka om/tända på Spud? Jag förstår inte det... Alltså, Renton och kanske Sick boy. Men spud? Nej...


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

stereo total:

Jag kan förstå attraktion av själva missbruket och begäret, absolut. Dock funkar det inte för mig då missbrukare ofta har en jävligt kissig hygien.

Tycker inte du att du kan räkna dig som toxikofil då? För det tycker jag, i toxikofili ingår ju inte att man måste älska deras skabbighet ^^


   
SvaraCitera

Gasell:

Sedan verkar många jag har pratat med tycka om/tända på Spud? Jag förstår inte det... Alltså, Renton och kanske Sick boy. Men spud? Nej...

Oj, nej Spud gillar jag inte alls. Han är ful och dum som en bebis. Inte attraktivt. Sick boy däremot är också galet sexig.

Gasell:

Men det är också ett bra exempel, jag tycker att det är hetare när han ska tända av och skriker I need one more fucking hit än när han liksom springer omkring och bara knarkar för skojs skull eller vad man ska säga.

Nja, tycker att han är lika sexig då faktiskt.

Gasell:

Tycker inte du att du kan räkna dig som toxikofil då? För det tycker jag, i toxikofili ingår ju inte att man måste älska deras skabbighet ^^

Jo. Skulle säkert kunna räknas som det.


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

Eller hur, Spud är ju bara... Trög...

Alltså, jag tycker också att han är het då men det är mer det här lidandet som jag tänder på.

Har du sett någon annan bra missbrukarfilm då?

(om jag inte svarar på helt länge sedan är det för att detta nog är sista inlägget jag får skriva den här timmen... störande)


   
SvaraCitera

Gasell:

Alltså, jag tycker också att han är het då men det är mer det här lidandet som jag tänder på.

Tycker du att lidandet är sexigare än begäret?
Jag tycker tvärtom.

Gasell:

Har du sett någon annan bra missbrukarfilm då?

Ja, fast kan inte komma på någon annan just nu.


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

stereo total:

Tycker du att lidandet är sexigare än begäret?
Jag tycker tvärtom.

Jag tycker att lidandet och begäret hänger ihop väldigt mycket. Är där ett begär så märks det också att personen lider. Jag tänder mer på begäret (även om de både hänger ihop massor), men jag tycker inte att begäret märks så mycket i början. Det märks ju mer när han ligger i sängen och försöker tvinga sina föräldrar att hämta knark till honom. I början verkar det mest som om de springer omkring och gör det för skojs skull. Fast det är klart, när han ska tända av och tar smärtstillande och sedan ska gå ut och ta en fix till innan det smärtstillande kickar in, det är ju också begär. 😛

Ett tips är Gia, om du inte har sett den. Angelina Jolie som spelar skitsnygg modell som kommer in på droger och så... Sen har jag sett andra bra också, kommer inte på någon speciell just nu. Jo, en svensk, i skuggan av värmen. Där är det en tjej som tar heroin på jobbveckorna och tänder av när hon är ledig, för att inte bli beroende. Och så blir hon kär i en polis och så är det massa intriger och sånt.


   
SvaraCitera

Gasell:

Ett tips är Gia, om du inte har sett den. Angelina Jolie som spelar skitsnygg modell som kommer in på droger och så...

Åh, kvinnliga missbrukare låter ju onekligen sexigare. Ska ladda ner.


   
SvaraCitera

Okey.. Då vet vi!

Själv tänder jag på brudar som är 7-10 år äldre. [wink]


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

stereo total:

Åh, kvinnliga missbrukare låter ju onekligen sexigare. Ska ladda ner.

Jag tycker generellt sett att manliga missbrukare är heta (vilket är konstigt, för jag tycker generellt sett att kvinnor är hetare än män), men alltså, man måste ju göra ett undantag för Angelina Jolie. 😀

S3ON:

Okey.. Då vet vi!

Själv tänder jag på brudar som är 7-10 år äldre.

Det är intressant, med tanke på att "normen" (vilket jag tycker är en fullkomligt idiotisk norm) är att mannen "ska" vara äldre än kvinnan.

Är det något speciellt som gör att du dras till äldre kvinnor?


   
SvaraCitera
Gasell
Ämnesstartare

Eller oj, förlåt, fick för mig att du är en man men det är du kanske inte?


   
SvaraCitera

Gasell:

Jag tycker generellt sett att manliga missbrukare är heta (vilket är konstigt, för jag tycker generellt sett att kvinnor är hetare än män), men alltså, man måste ju göra ett undantag för Angelina Jolie. 😀

Varför föredrar du manliga missbrukare?


   
SvaraCitera