Aviseringar
Rensa alla

Toyota Supra förstår mig inte på det!


Ämnesstartare

Tjenare. Jag undrar nu varför i hela in i hel..te man säljer en toyota supra för ett sådant här pris..

http://www.blocket.se/kronoberg/Toyota_Supra_MKIV___Prisbelont_84_000___36836520...

Liksom.. En bil i ett skick som denna för så lite.. inte bara den kan rabbla upp en hel lista med annonser på just supra.

Liksom skulle jag hitta en skyline r34 i samma skick skulle den vara värd 400 000kr. eller en eclipse eller en evo. liksom det är ju i princip samma tillverkare. så förstår inte hur de kan vara så billiga. är dom av sämre kvalitet? eller är dom bara billigare endå? [surprised][confused][rolleyes]


   
Citera
Ämnesetiketter

För att ingen vill köpa bilar som ser ut sådär.
Svårt med stylat.


   
SvaraCitera

Problemet när man gör bilar så personliga är att dem blir svåra att bli av med. Kvalitet, möjligtvis att du inte har någon aning om hur kvalificerad klåparen du köper bilen av egentligen är.

Hur många hundratusen man än lägger ned på en bil spelar inge roll om ingen annan ser värdet i den när det blir dags att sälja.

De är därför de bilar som generellt betingar ett högt värde oftast helt enkelt "bara" är renoverade till ett top/ orginal skick.


   
SvaraCitera