Aviseringar
Rensa alla

Toyz or boyz


Ämnesstartare

Killar skulle ni känna er mindre värda om eran flickvän köpte en dildo eller annan leksak? [cute]


   
Citera
Ämnesetiketter

ja, skulle kännas som ett hån emot mej[sad]


   
SvaraCitera

nu är inte jag kille men öh, man kan ju använda den tsm, så förstår inte varför dom skulle känna sig mindre värda [crazy]


   
SvaraCitera

om inte tjejen hellre använde dildon än kuken då


   
SvaraCitera

Isf är det väldigt omogna och korkade killar med mindervärdighetskomplex. Har man ett bra förhållande så väljer man inte sin leksak framför sin partner, utan har den tlsm med partner eller när man är ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, skulle kännas som ett hån emot mej

På vilket vis?? Är du rädd att hon köper en dildo på 30cm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nu är inte jag kille men öh, man kan ju använda den tsm, så förstår inte varför dom skulle känna sig mindre värda

tyvärr finns det killar som inte klarar av alls att deras flickvän har en dildo pga att han känner att hans inte duger till. [smile]


   
SvaraCitera

Nadia:

På vilket vis?? Är du rädd att hon köper en dildo på 30cm?

Oj, finns det så stora ens?[blush] Tänk om min tjej hade köpt en sån, hon hade aldrig viljat leka med min 1,5 cm snopp efter det[sad]

Är det en hypotetisk fråga eller funderar du på att köpa men vågar inte ifa att killen inte skulle gilla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Oj, finns det så stora ens? Tänk om min tjej hade köpt en sån, hon hade aldrig viljat leka med min 1,5 cm snopp efter det

Är det en hypotetisk fråga eller funderar du på att köpa men vågar inte ifa att killen inte skulle gilla?

Det finns större leksaker. Finns vissa som inte får nog;)
Jag har redan och han har inte sagt nå. Nej jag undrar bara roligt och höra andras åsikter.


   
SvaraCitera

Nadia:

Det finns större leksaker. Finns vissa som inte får nog;)
Jag har redan och han har inte sagt nå. Nej jag undrar bara roligt och höra andras åsikter.

Okej, bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Isf är det väldigt omogna och korkade killar med mindervärdighetskomplex. Har man ett bra förhållande så väljer man inte sin leksak framför sin partner, utan har den tlsm med partner eller när man är ensam

Skulle du kunna slänga din dildo om din kille bad dig?


   
SvaraCitera

Nadia:

tyvärr finns det killar som inte klarar av alls att deras flickvän har en dildo pga att han känner att hans inte duger till.

men man har ju kanske inte tillgång till hans kuk hela tiden liksom [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men man har ju kanske inte tillgång till hans kuk hela tiden liksom

Det är sant men har många kompisar som sa att dom skulle inte alls gilla det. Kanske lika bra och gömma dom i byrålådan:P


   
SvaraCitera

Korkat Image


   
SvaraCitera

Nadia:

Skulle du kunna slänga din dildo om din kille bad dig?

Nej, av principskäl.


   
SvaraCitera